  • 11. Data: 2016-04-22 20:50:50
    Temat: Re: Drogówka nic nie zrobi...
    Od: <8...@4...205050.invalid> (Tom N)

    szerszen w
    <news:20160422153319.babf05025d0bf68f5f59f15f@tlen.p
    l>:

    > Bo i teoretycznie mogą, ale brak kartonika, a do tego jeszcze nie
    > przyjęcie mandatu tak wydłuża machinę biurokratyczną, że zanim ona się
    > ogarnie to już minie termin na jaki mieli Ci odebrać uprawnienia.

    Kolejny "gieniusz". 3 miechy zaczyna sie liczyc od dnia prawomocnej
    decyzji/ztrzymania PJ przez polucjanta... I fakt braku/posiadania w kieszeni
    blankietu ma wręcz efekt negatywny w przypadku który opisałeś

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2016-04-23 09:58:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 17:44:53 +0200, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > https://anuluj-mandat.pl/blog/post/jak-sie-bronic-sk
    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    No ale jak tą stronę brać poważnie, jeśli tam mamy:

    8. W przypadku zatrzymywania prawa jazdy na podstawie
    wideorejestratora w nieoznakowanym radiowozie zawsze je musi tracić
    nie jeden ale DWÓCH kierowców (sic!) "

    Ilu już funkcjonariuszy straciło uprawnienia przy takiej kontroli?
    Nie wierzę, że wprawdzający przepis byli takimi idiotami by tworzył
    się taki absurd.
    Trudno mi uwierzyć, że do utrarty uprawnien wymagane jest oddanie
    kartonika pj, po co?? Dla mnie sprawa jest prosta. Identyfikacja
    łosia na podstawie pesla z d.o.. Jak łoś nie ma d.o. i identyfikacja
    jest niemożliwa - paka na 48h do celów identyfikacji. :)) Porządek
    byłby od od razu.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-04-23 10:34:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]

    Ilu już funkcjonariuszy straciło uprawnienia przy takiej kontroli?
    Nie wierzę, że wprawdzający przepis byli takimi idiotami by tworzył
    ---
    Nie no, tak powinno być a raczej nie jest co dowodzi tylko tego, że tu nie o
    przestrzeganie prawa chodzi a o władzę. Traktują Cię po prostu jak bydło i
    Ty jeszcze klaskasz.

    Trudno mi uwierzyć, że do utrarty uprawnien wymagane jest oddanie
    kartonika pj, po co??
    ---
    Co konkretnie kwestionujesz ? Masz w artykule podane przepisy.

[...]
    Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.

  • 14. Data: 2016-04-23 11:16:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.04.2016 o 10:34, re pisze:

> [...]
    > byłby od od razu.
    > ---
    > Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.

    Tu też śmiecisz kretyńskim cytowaniem?

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2016-04-24 15:18:16
    Temat: Re: wina czytnika.
    Od: "Wojtek" <f...@p...kq>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    > Tu też śmiecisz kretyńskim cytowaniem?
    >
    > Czarek

    Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

  • 16. Data: 2016-04-24 16:20:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.04.2016 o 15:18, Wojtek pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    utecznie-przed-zatrzymaniem-prawa-jazdy-na-3-miesiac

    > Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    > On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

    No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat. To jest jego
    wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.

    --
    Czarek

  • 17. Data: 2016-04-25 08:47:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 22 Apr 2016 20:50:50 +0200
    <8...@4...205050.invalid> (Tom N) wrote:

    > Kolejny "gieniusz". 3 miechy zaczyna sie liczyc od dnia prawomocnej
    > decyzji/ztrzymania PJ przez polucjanta...

    Odebranie uprawnień tak jak i punkty za wykroczenie, naliczają Ci się od dnia
    wykroczenia, po przyklepaniu przez sąd tegoż wykroczenia. Dlatego w przypadku punktów
    nie przyjęcie mandatu niczego nie zmienia, bo to że miesiąc po wykroczeniu część
    punktów nam się anuluje, nie oznacza, że po decyzji sądu, w dniu wykroczenia nie
    mieliśmy kompletu i nie ponosimy tego konsekwencji. Tak samo i w tym wypadku, termin
    utraty uprawnień zaczyna lecieć od dnia wykroczenia na 3 miesiące.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 18. Data: 2016-04-25 18:48:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.04.2016 o 08:47, szerszen pisze:

    . Tak samo i w tym wypadku, termin utraty uprawnień zaczyna lecieć od
    dnia wykroczenia na 3 miesiące.

    Tylko czy to jest czasowa "utrata uprawnień"?

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2016-04-25 20:11:45
    Od: <8...@3...201145.invalid> (Tom N)

    szerszen w
    l>:

    > Odebranie uprawnień tak jak i punkty za wykroczenie,

    Masz...

    1e. Okres, o którym mowa w ust. 1c i 1d, oblicza się na zasadach
    określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania
    administracyjnego, przy czym dla ustalenia początku okresu jest właściwa
    data zwrotu dokumentu do organu właściwego w sprawach wydawania dokumentów
    stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami, a w przypadku
    zatrzymania prawa jazdy w trybie art. 135 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 20
    czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym - data tej czynności. Jeżeli w
    chwili wydawania decyzji, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lub 5, prawo jazdy
    było już w posiadaniu starosty z innego tytułu, okres zatrzymania prawa
    jazdy liczy się od dnia wydania tej decyzj"

    1c i 1d to odpowiedni zatrzymanie na 3 i 6 miesięcy...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2016-04-25 20:54:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Najlepiej jakby dla przykładu nie zidentyfikowali Ciebie.

    Tu też śmiecisz kretyńskim cytowaniem?
    ---
    Se napraw czytnik