  • 11. Data: 2022-02-09 11:48:24
    Temat: Re: nano-sim ugrzązł
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 01:50:55 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Collie" va0ddrounp71.b1gjmde5gy71$....@4...net

    > Nie masz [chorego] serca? Pasek od słodkomierza.
    > Sztywny, cienki, dwuwarstwowy -- można rozłupać,
    > by był cieńszy...
    >
    > Zwykle w takich sytuacjach wydłubuję konglomerat
    > tak, że ramka ulega złamaniu/zerwaniu, ale SIMka
    > zostaje cała... Ramek ci u mnie dostatek...

    Simka nie jest problelem, ramka też. Boję się o uszkodzenie gniazda w
    laptopie, bo jest lutowane bezpośrednio do płyty głównej. A laptop dość
    cenny i raczej nie do zastąpienia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2022-02-09 11:50:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 02:08:52 +0100, Personalidade Onisciente napisał(a):

    > pueblo wrote...

    > Bzyknąłem to badziewko, działa pod w10 i w11 (m$ USrael'skie ŚCIERWO!)
    >
    > (tylko z nudów, wichsen)...

    Widziałem i używałem swego czasu ten program.
    Z tego, co pamiętam, to nie taki badziewny, można w nim było zrobić
    "wszystko". OIDP, można nawet było wciskać swoje sekwencje w komendach AT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2022-02-10 16:22:15
    Temat: Re: Modem wbudowany do laptopa i SMS
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 05.02.2022 o 11:33, Adam pisze:
> [...]
    > teraz możliwość rozbebeszenia pół laptopa - jest to złącze szczelinowe.
    >
    > Jest jakiś program (Windows lub linuks), aby wysłać i odebrać SMSy?
    > Informacje z interneru, które znalazłem, odnoszą się albo do stron dawno
    > już nieistniejących, albo do starych programów dla XP, których to programów
    > też już nie znajduję.
    >

    > Przy okazji: ma ktoś jakiś patent, aby wewnątrz gniazda zrównać kartę z
    > ramką? Myślałem o jakiejś cienkiej blaszce grubości żyletki - wsadzić ją na
    > kartę i może razem by się dało całość wyjąć.

    Pod Linuxem da się wysyłać i odbierać SMS-y, kody USSD z poziomu mmcli,
    czyli terminalowego narzędzia obsługi modemów (kart WWAN), wchodzącego w
    skład modemmanagera.
    https://www.freedesktop.org/software/ModemManager/ma
    n/latest/mmcli.1.html

    Widziałem kiedyś też "nakładkę" okienkową na to narzędzie, ale niestety
    nie pamiętam nazwy.

  • 14. Data: 2022-02-14 00:03:40
    Temat: Re: www.grand-jury.net (Grand Jury on the BULLSHIT pandemic)
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    > ! https://youtu.be/ELTFNkCdzjA?t=602 !

    Dla bardzo ciekawskich (przede wszystkim myślących)

    https://www.grand-jury.net/

    --
    Personalidade Onisciente

    ??

  • 15. Data: 2022-02-18 17:59:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" 2...@4...net

    > Simka nie jest problelem, ramka też. Boję się o uszkodzenie gniazda w
    > laptopie, bo jest lutowane bezpośrednio do płyty głównej. A laptop dość
    > cenny i raczej nie do zastąpienia.

    Jak na razie nie uszkodziłem gniazda ani razu, ale rzecz jasna nie biorę
    na siebie odpowiedzialności za to, co może wydarzyć się u Ciebie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2022-02-21 17:03:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2022 17:59:04 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Adam" 2...@4...net

    > Jak na razie nie uszkodziłem gniazda ani razu, ale rzecz jasna nie biorę
    > na siebie odpowiedzialności za to, co może wydarzyć się u Ciebie.

    Swego czasu lutowałem zastępczo ręcznie wellerem układy w rastrze 0,2. Ale
    to było prawie 30 lat temu, jak się prototypowało pamięć fiskalną do
    drukarki.

    Tutaj pewnie jest wielowarstwowy druk, przy uszkodzeniu gniazda może się
    okazać, że nie będzie możliwości dolutowania nowego. Dlatego będę robił
    podkładkę, którą wcisnę w gniazgo, aby naprostować ramkę simki i ją wyjąć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam