  • 1. Data: 2022-01-21 17:32:22
    Temat: Tani abonament
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    Dla fanów abonamentów komórkowych - pojawiła się promocja - abo za 14,5
    PLN/m-c z 10 GB netu. Operator Vectra (chodzi na P4).

    Tu jest link do artykułu:
    <https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje
    -uslugi/vectra-telefonia-komorkowa-abonament-promocj
    a-bardzo-tanio>.

    Nie spamuje. Nie widziałem jeszcze sensownego abo poniżej 20 PLN. Co
    prawda w Virginie jest za podobną cenę, ale za dane trza płacić osobno.

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2022-01-22 10:40:25
    Temat: Re: Tani abonament
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.01.2022 o 17:32, Grzexs pisze:
> [...]
    >

    > Nie spamuje. Nie widziałem jeszcze sensownego abo poniżej 20 PLN. Co
    > prawda w Virginie jest za podobną cenę, ale za dane trza płacić osobno.

    Zero abonamentów = m.in. zero stania w kolejce po wypowiadanie
    cyrografu. Ale sobie umyślili - rygorystyczna  konieczność wypowiadania
    umowy terminowej..

  • 3. Data: 2022-01-22 12:02:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-22-stycznia-2022 o 10:40, trybun pisze:
    > Zero abonamentów = m.in. zero stania w kolejce po wypowiadanie
    > cyrografu. Ale sobie umyślili - rygorystyczna  konieczność wypowiadania
    > umowy terminowej..

    Właśnie widziałem pismo z Plusa informujące kartowicza o podwyżkach.

    Myślicie że jak mam abo na 2 lata to też mi podniosą cenę?

  • 4. Data: 2022-01-22 13:39:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.01.2022 o 12:02, _Master_ pisze:

    > Właśnie widziałem pismo z Plusa informujące kartowicza o podwyżkach.
    >
    > Myślicie że jak mam abo na 2 lata to też mi podniosą cenę?

    Mogą podnieść, a wtedy możesz poczuć się równy kartowiczom - możesz
    odejść bez konsekwencji jak i oni. Oj przepraszam - niezupełnie - musisz
    złożyć wypowiedzenie, a kartowicze nic nie muszą.

  • 5. Data: 2022-01-22 18:02:39
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.01.2022 o 13:39, trybun pisze:

    > Mogą podnieść, a wtedy możesz poczuć się równy kartowiczom - możesz
    > odejść bez konsekwencji jak i oni.

    Najwyżej dostanie taką podwyżkę, aż przykucnie ;-)

    > Oj przepraszam - niezupełnie - musisz
    > złożyć wypowiedzenie, a kartowicze nic nie muszą.

    :-)

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 6. Data: 2022-01-22 18:07:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Mogą podnieść, a wtedy możesz poczuć się równy kartowiczom - możesz
    > odejść bez konsekwencji jak i oni. Oj przepraszam - niezupełnie - musisz
    > złożyć wypowiedzenie, a kartowicze nic nie muszą.

    Gówno prawda :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2022-01-23 17:24:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żeby zachować numer też niczego nie muszą?

    -----

  • 8. Data: 2022-01-23 17:25:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nju.

    -----

  • 9. Data: 2022-01-23 22:43:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.01.2022 o 17:32, Grzexs pisze:
    > Dla fanów abonamentów komórkowych - pojawiła się promocja - abo za 14,5
    > PLN/m-c z 10 GB netu. Operator Vectra (chodzi na P4).
    czy ktoś wie, czy vectra chodzi _tylko_ na nadajnikach należących do P4,
    czy też na nadajnikach P4 i orange?

    ToMasz

  • 10. Data: 2022-01-23 22:54:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-23-stycznia-2022 o 17:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Żeby zachować numer też niczego nie muszą?

    Można przejść do konkurencji. Tak dla zasady żeby mieć jakiś dreszczyk w
    życiu jak kartowicz ;-)