  • 41. Data: 2011-11-22 11:52:23
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Nov 2011 11:33:17 +0100, WOJO

    > Jeszcze raz dobrze policz.
    > Od łuku (okolice Rowerowej do skrzyżowania z Sądową)

    OK, nie było szczegółów w zamieszczonym art., toteż myślałem, że
    motocyklista wyprzedzał auto jadąc w tym samym kierunku od Alei.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 42. Data: 2011-11-22 11:53:31
    Od: z <z...@g...pl>

    fiber pisze:
    > http://www.kurierlubelski.pl/stronaglowna/474763,smi
    erc-motocyklisty-na-lipowej-samosad-na-kierowcy,id,t
    .html

    Na tej ulicy jest ciasno, wąsko (pomimo dwóch pasów), Plaza + cmentarz,
    mnóstwo pieszych. Trzeba mieć trochę mocy pod maską żeby na takim
    krótkim odcinku się tak rozbujać. Każdy kto tam jedzie powyżej 50 prosi
    się o kłopoty. Tam kierowcy powinni być bardzo czujni i ostrożni.
    Motocykliści też.
    W mordę. Przecież mógł we mnie przywalić.

  • 43. Data: 2011-11-22 11:53:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Tak, bo dotychczasowy właściciel - PZMot miał dość pierdolenia się ze
    > skarżącymi się na hałas i spaliny kilkoma mieszkańcami okolicy toru.

    Myslisz ze wyzbyli by sie toru ze wzgledu na paru normalnych inaczej?
    Byl w tym interes, miasto pomoglo ten interes zrobic i juz pozamiatane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2011-11-22 11:54:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, fiber <j...@p...na.onecie.pl> wrote:

    > odbiegajac od tej sytuacji to zaraz bylby strabiony ze blokuje tych co
    > ma za sobą, ktorzy tez chca skrecic na tej zmianie swiatel, albo przed
    > zblizajaca sie falą samochodow, ktora opuszcza skrzyzowanie 70m dalej.

    Jak bedziesz stal przed przejazdem kolejowym i tylko Ty bedziesz widzial
    pociag i za Toba zaczna trabic to wjedziesz?

    > To co zrobil ten z vana to rutynowe zachowanie wiekszosci - zaczal
    > skrecac, powoli dojechal do przejscia, zatrzymal sie i czekal zeby jak
    > najszybciej ostatniemu pieszemu za plecami przejechac.

    Zrobil zle, jak widac na zalaczonym obrazku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-11-22 11:57:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Myslisz ze wyzbyli by sie toru ze wzgledu na paru normalnych inaczej?
    > Byl w tym interes, miasto pomoglo ten interes zrobic i juz pozamiatane.

    Gdzieś w podświadomości telepie mi się myśl, że niestety masz rację...
    Najgorsze jest to, że ten tor naprawdę spełniał swoje zadanie i sporo ludzi
    podniosło bezpiecznie swoje umiejętności.
    O skutkach zamknięcia będziemy mogli podyskutować dopiero za parę lat, kiedy
    porównamy statystyki.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 46. Data: 2011-11-22 11:59:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fiber" napisał w wiadomości grup
    >Jezeli sad orzeknie ze motocyklista nie jest winny - to rodzina
    >dostanie odszkodowanie - prawnicy rodziny motocyklisty pewnie
    >zażyczyli sobie jakis % z odszkodowania.
    >A kierowca vana ma przesrane

    Aj tam zaraz przesrane - dostanie dwa lata w zawiasach, moze zakaz
    prowadzenia na rok, poszuka innej pracy.

    I nie na prawnikow tu trzeba wydawac, tylko na rzeczoznawcow - zrobi
    taki konkurencyjna opinie, podkresli ze motocyklista sam sobie winien,
    bo jakby jechal przepisowe 50, to by sie nie zabil nawet przy
    bezposrednim zajechaniu drogi.

    J.

  • 47. Data: 2011-11-22 12:02:36
    Od: z <z...@g...pl>

    fiber pisze:
> [...]
    > najszybciej ostatniemu pieszemu za plecami przejechac.
    >
    > Niestety to co zrobil ten na motorze też było rutynowe.

    Trafiłeś w samo sedno. Dokładnie tak się tam jeździ. Często mający
    pierwszeństwo ustępuje żeby upłynnić ruch. Taki pędzący ścigacz (z
    pierwszeństwem) to jak wariat z bronią w ręku.

  • 48. Data: 2011-11-22 12:03:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    Naprawde? http://www.youtube.com/watch?v=xaJ55fRw-SU

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2011-11-22 13:33:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie dodałeś, że niespodziewanie pojawił się z zakrętu 90 stopni, oddalonego
    > od miejsca zdarzenia o 150m... :P To do ilu na pełnym spuście mógł na takim
    > dystansie przyśpieszyć od zera motocykl o pojemności 250?

    http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/16156/lublin,tra
    giczny,wypadek,przy,ul,lipowej,motocyklista,nie,zyje
    ,%28zdjecia,video,+18%29/

    Samochod trzasniety bardziej w przod drzwi/kolo. Motocykl lezy bardziej
    przy srodku. Wiec teoria, ze samochod stal przed przejsciem i czekal az
    przejda piesi wydaje sie byc sciema.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-11-22 13:37:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Samochod trzasniety bardziej w przod drzwi/kolo. Motocykl lezy bardziej
    > przy srodku. Wiec teoria, ze samochod stal przed przejsciem i czekal az

    No i motocykl wyglada na Kawasaki ZX6RR '03. Zegary:
    http://raresportbikesforsale.com/wp-content/uploads/
    2010/09/2003-Kawasaki-ZX6RR-Dash.png

    Czyli widac, ze to co gadaja ludzie jest gownowarte (teoria 90 km/h na
    liczniku).

    --
    Artur
    ZZR 1200