  • 11. Data: 2011-12-01 09:37:18
    Temat: Re: wypadające zapłony
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:1hq61udkf6m46

    > Ale identyfikator nic nie pisal ze to renault :-)

    Ja też nie pisałem, że to reno :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-12-01 09:41:51
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    seicento 900

  • 13. Data: 2011-12-01 10:54:51
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    właściwie to nie są to wypadające zapłony,
    słychać to tak jakby iskra pojawiała się w złym momencie
    i cały wybuch co jakiś czas kierowany byłby do rury
    wydechowej...
    jak się przysłuchać rurze wydechowej to co chwilę jest taki "mocniejszy
    wydech"...

  • 14. Data: 2011-12-01 11:20:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał w

    >Ja też nie pisałem, że to reno :)

    Jesli nie reno, to czemu cewka mialaby byc zepsuta ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-12-01 11:27:34
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał w

    > Jesli nie reno, to czemu cewka mialaby byc zepsuta ? :-)

    Racja! :)

    --
    pozdrawiam
    kml