-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!postnews.google.com!h27g2000yqm.googlegrou
ps.com!not-for-mail
From: Adam Adamaszek <c...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wyprzedzanie na pasie wlaczajacym autostrady...
Date: Fri, 16 Apr 2010 12:00:18 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 15
Message-ID: <8...@h...googlegroups.com>
References: <hqa3pl$58g$1@news.net.icm.edu.pl> <hqa8dk$ilp$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 151.193.220.27
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1271444418 4358 127.0.0.1 (16 Apr 2010 19:00:18 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Apr 2010 19:00:18 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: h27g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=151.193.220.27;
posting-account=x86jFAoAAADi1bnuRu44JP1B4RcQdrfC
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 sgtulpx03 (NetCache NetApp/6.0.6)
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3)
Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273214
[ ukryj nagłówki ]On 16 Kwi, 12:57, "Feniks" <n...@m...pl> wrote:
> r wniez jest sprzeczne z PORD. Ty jednak nie powinienes sygnalizowac zmiany
> pasa ruchu gdy w danej chwili nie chcesz tego pasa zmienic bo nie jestes
> rozpedzony. Dopiero po rozpedzeniu chcesz zmienic pas ruchu wiec sygnalizuj
> to w odpowiednim momencie.
Sygnalizowac powinno sie zamiar, a nie sam manewr. Na tyle wczesnie,
zeby kazdy zdazyl zauwazyc twoj kierunkowskaz i w razie potrzeby
odpowiednio zareagowac.
Czyli np. skrecajac w prawo, kierunek wlaczasz 10-15 sekund wczesniej,
a nie w momencie skretu.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.10 21:20 Feniks
- 16.04.10 21:52 Paweł
- 16.04.10 21:56 to
- 16.04.10 21:59 Paweł
- 16.04.10 22:01 Grzegorz Prędki
- 16.04.10 22:04 Cavallino
- 16.04.10 22:06 bratPit
- 16.04.10 22:08 Borys Pogoreło
- 16.04.10 22:16 Paweł
- 16.04.10 22:38 Tomasz Pyra
- 16.04.10 23:15 Karolek
- 16.04.10 23:21 Cavallino
- 16.04.10 23:34 Tomasz Pyra
- 16.04.10 23:41 Cavallino
- 16.04.10 23:55 huri_khan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=