  • Data: 2011-09-17 10:13:12
    Temat: Re: [yaris] dost?p do filtra paliwa
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-14 10:03, CeSaR pisze:
    > No i jest to jakas rada........

    już sobie poradziłem :) dostęp do pompy i filtra są banalnie proste, bo
    wystarczy złożyć tylną kanapę i tam jest wnęka, z której wyjmuje się
    cały moduł. Zastanawia mnie jedna rzecz... jak to jest możliwe, że filtr
    w tym modelu nie podlega okresowej wymianie... przecież, skoro ma coś
    filtrować to musi się prędzej czy później zapchać/przytkać. Może to
    dlatego, że (ale tu nie mam pewności, mogę się mylić) filtr jest na
    końcówce układu i zasysane paliwo z baku nie przechodzi od razu przez
    niego tylko jest raczej tak, że jak paliwo wraca do zbiornika to
    przechodzi przez ten filtr... jest możliwe takie rozwiązanie ?