  • 11. Data: 2012-10-06 15:42:25
    Temat: Re: zajebisty pomysł.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 15:30:35 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Wystarczy jedno Wasze zdanie, abym postawił diamenty przeciw orzechom,
    > że dla Was, kolizja(wypadek) wiąże się ze skokiem adrenaliny, a nie ze
    > śmiercią kogoś bliskiego....

    "Kolizja" nie moze sie wiazac ze smiercia.

    Ale generalnie masz racje - jakbysmy czesto doswiadczali tragedii, to bysmy
    zwolnili. Widac nie doswiadczamy.

    J.

  • 12. Data: 2012-10-06 15:43:03
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > Ale dlaczego pod moim postem? Ja jestem trolem więc nie wiadomo z czym
    > się dla mnie wiąże bo zawsze kłamię. No prawie zawsze ;)

    A ja mega trollem! Tak powiedzieli trolle Artur i RuMun, a oni na pewno
    mają rację!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-10-06 16:04:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > A ja mega trollem!

    No Ty to wiadomo nie od dziś :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2012-10-06 16:06:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > To nie tak. Babcia będzie płacić za zdjęcia. Ja będę inkasował
    > tysiaczki. :>

    jeszcze dokupisz samochodów jak poseł ziemi pod las ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 15. Data: 2012-10-06 16:07:48
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > jeszcze dokupisz samochodów jak poseł ziemi pod las ;)

    Oczywiście, wykupie wszystkie Polonezy Trucki Roye w okolicy. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-10-06 16:08:39
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > No Ty to wiadomo nie od dziś :)

    Jesteś nieuprzejmy. :(

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-10-06 17:01:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-06 15:22, PiteR pisze:

    > zajobisty to byłby taki
    >
    > jeśli przez rok Cię nie sfotografujemy
    > dostaniesz 1000zł

    To ja mam super omysł:
    Postawić fotoradar co 1 km na każdej drodze. Albo każdemu do auta dać
    GPS'a podłączonego do KGP policji. I jak ktoś przez cały rok jeździ
    zgodnie z przepisami to policja zwraca mu koszty za paliwo za cały
    ten rok.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 18. Data: 2012-10-06 18:20:28
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości
    > "Propozycje GITD budzą sprzeciw funkcjonariuszy policji. >>Punkty karne są
    > głównym straszakiem. Nie możemy wprowadzać uproszczeń. Polskie prawo nie
    > polega na organizowaniu promocji<<"
    > I nic dziwnego, bo nie da się już brać w łapę za niewpisywanie
    > "punkcików". Albo trzeba będzie brać dużo mniej.

    Tu nie chodzi o punkty
    Tu chodzi o zmniejszony "dochód" z tytułu mandatów
    Więc rząd robi promocje jak na wyprzedaży w markecie.
    Za tydzień będą punkty Payback za płacenie mandatów a poczekaj jeszcze
    miesiąc i będzie "zapłać 2 mandaty w 7 dni, trzeci dostaniesz na 50%"

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2012-10-06 19:40:57
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 6 października 2012 18:20:37 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    >
    > Za tydzień będą punkty Payback za płacenie mandatów a poczekaj jeszcze
    >
    > miesiąc i będzie "zapłać 2 mandaty w 7 dni, trzeci dostaniesz na 50%"

    Popatrz na zjawisko z innej strony. Polska ma jakiś budżet. Nie jest z gumy.
    Pieniędzy dodrukować się nie da. Kraj jest biedny. Uzbiera się trochę z podatków,
    trochę z obligacji. I niby jest na styku ale jak by było trochę więcej to by się
    trochę lepiej żyło. Tak bez politycznych emocji na to popatrz. To co można zrobić w
    sytuacji jak w najbliższej perspektywie nie zanosi się że ropę w Polsce znajdziemy
    albo jakieś rzadkie pierwiastki w dużych ilościach. Mandaty są w tym całym bałaganie
    niewielkim dochodem. Wiem że to co napisałem wie każdy inteligentniejszy od samotnie
    rosnącego drzewa. Budżet ma wydatki. Pewno jest ich pierdylion. Jest w śród nich
    wydatek związany z wypadkami drogowymi. Głupi powie że przecież jest OC. OC jest
    tylko od żelaza. Cwańsi potrafią wyrwać dodatkowo parę groszy od ubezpieczyciela
    czyli od nas wszystkich płacących OC. W niczym nie są lepsi od Bamber Gold. W tej
    chwili wydatki budżetu związane z wypadkami drogowymi wynoszą cirka jebałt piętnaście
    miliardów złotych ( 15 000 000 000). To od chuja kasy. Jak by ograniczyć liczbę
    wypadków o połowę to w budżecie zostało by ponad siedem miliardów złotych.
    Tłumaczenie żeby jeżdzić ostrożniej, nie chlać gorzały jak się ma gdzieś jechać itp
    nic nie dają. To kraj debili i se można mówić a i tak będą wiedzieli lepiej, debile
    tak mają. To nie ma innego wyjścia niż zaciśnięcie obroży. Za bardzo zacisnąć obroży
    się nie da bo jak 3/4 zabrać PJ to pieniądze z podatków z paliwa zrobią się mniejsze.
    Komunikacja zbiorowa siądzie bo obliczona jest na dużo mniej ludzi. Postaw się w
    sytuacji premiera, ministra finansów i napisz co Ty byś zrobił w sprawie mandatów. Na
    razie wychodzi ze jak podniosą to źle a jak nie podniosą to jeszcze gorzej.

  • 20. Data: 2012-10-06 20:04:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-06 19:40, k...@v...pl pisze:

> [...]
    wychodzi ze jak podniosą to źle a jak nie podniosą to jeszcze gorzej.

    Jeśli władza myśli o bezpieczeństwie to niech punkty zostaną.
    Jeśli myśli o kasie, niech punkty zlikwidują i podniosą mandaty
    x5. Zarządzanie całą tą punktologią również kosztuje. Jest jakiś
    system informatyczny do tego, jakiś maintenance do płacenia.
    Jakiś administrator do opłacenia. Jakieś osoby co to wprowadzają,
    wysyłają wszystkie te pisma itp.

    Ale lobby WORD'ów punktów nie odda - mają więcej klientów na
    egzaminach.

    I tak można by dyskutować w nieskończoność. Mnie przed wariowaniem
    zbytnim powstrzymuje: możliwość obciążenia sumienia zrobieniem komuś
    krzywdy, zrobieniem krzywdy sobie lub komuś bliskiemu, możliwość bycia
    skazanym prawomocnym wyrokiem, utrata uprawnień i jebanie się z tymi
    egzaminami. Żelaza i paliwa zupełnie mi nie szkoda. I to chyba tyle.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....