  • 11. Data: 2011-10-24 20:27:55
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-24 20:26, to pisze:
    > begin masti

    > Na moście metro budują?

    "z powodu remontu stolica nieczynna do odwołania"

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2011-10-24 20:33:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, to <t...@x...abc> wrote:

    > ROTFL. Zamykać most, żeby korka nie było. To chyba tylko w Polsce. Co za
    > idiotyzm.

    Autobusy by utknely w korkach a miasto robi wszystko by obrzydzic
    samochodziarzom jazde samochodem i przesadzic ich do smierdzacych,
    psujacych sie i juz teraz zapchanych autobusow/tramwajow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-10-24 20:34:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-24 20:27, BartekK pisze:

    > "z powodu remontu stolica nieczynna do odwołania"

    Otoczyć murem, uszczelnić, nalać wody do pełna. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-10-24 20:59:06
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    AZ wrote:

> [...]
    > jednego pasa w kazda strone i tylko na wprost, doszly 2 przejscia dla
    > pieszych. Jakby bylo otwarte to korek by sie konczyl chyba na

    Zamiast tego, korek konczy sie na Bartyckiej (od mostu Grota).
    Brawo, k..., brawo.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2011-10-24 21:32:48
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Autobusy by utknely w korkach a miasto robi wszystko by obrzydzic
    > samochodziarzom jazde samochodem i przesadzic ich do smierdzacych,
    > psujacych sie i juz teraz zapchanych autobusow/tramwajow.

    Nie wiem jak jest rano, ale koło 9 jeździ się pustym mostem.
    Więc mogła by tam spokojnie jeździć jakaś niewielka ilość aut,
    regulowana np. światłami, w czym naczelny regulator ma wielką wprawę.
    Czeka się (no powinno) przy przystankach bo są wymalowane zwężenia.
    Tutaj
    <http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,zlikwiduj
    a-zwezenie-na-zjezdzie-z-mostu-grota-roweckiego,3085
    24.html>
    jest podobny wykwit optymalizacji, dzięki czemu jadę codziennie
    kilka kilometrów więcej żeby spokojnie przejechać W-Z, zamiast Grotem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2011-10-24 21:58:03
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-24 21:32, kakmar wrote:

    > Nie wiem jak jest rano, ale koło 9 jeździ się pustym mostem.
    > Więc mogła by tam spokojnie jeździć jakaś niewielka ilość aut,
    > regulowana np. światłami,

    A przed tymi swiatłami, to co się z tymi samochodami (nomen omen) stanie?

    Shrek.

  • 17. Data: 2011-10-24 22:00:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Oct 2011 18:26:57 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Na moście metro budują?

    przed mostem
    http://www.openstreetmap.org/?lat=52.25191&lon=21.02
    811&zoom=15&layers=M

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2011-10-24 22:00:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-24 20:33, AZ pisze:

    > Autobusy by utknely w korkach a miasto robi wszystko by obrzydzic
    > samochodziarzom jazde samochodem i przesadzic ich do smierdzacych,
    > psujacych sie i juz teraz zapchanych autobusow/tramwajow.

    Ty się ciesz, we Wrocławiu "miasto robi" wszystko by obrzydzić
    samochodziarzom jazdę samochodem i równocześnie wybić z głowy
    alternatywę jaką mogłaby być komunikacja miejska :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 19. Data: 2011-10-24 22:01:57
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-10-24 15:02, Robert_J pisze:

    > To w Polsce jeszcze ktokolwiek zwraca uwagę na taki znak??? ;-) Ja
    > zauważam lawinowo rosnącą tendencję wjeżdżania na ulice, na których stoi
    > zakaz wjazdu lub ruchu, manię przejeżdżania na czerwowym świetle
    > skrzyżowań, parkowania aut w niedozwolonych miejscach, itp...
    > Przekraczanie prędkości to teraz chyba najmniejszy grzech, do którego
    > zresztą sam bez bicia się przyznaję ;-))

    Akurat mieszkam w okolicy budowanej autostrady A4. Obok mojej chalupy
    ludzie wyczaili sobie skrot na najblizszy wjazd od strony Bochnii. Tak
    sie sklada ze jest aktualnie zamkniety z powodu budowy wiaduktu nad
    autostrada. I jak ide z psem na spacer, to nie ma dnia zeby jakis szybki
    rep w lizingowanym aucie, albo inny innostraniec nie zapedzil sie na ta
    droge, mimo znaku droga bez przejazdu, objazd, itp. Oczywiscie wszyscy
    po minucie wracaja z podkulonymi ogonami ;) Oczywiscie wszyscy maja gps
    i cb radio. Szkoda tylko ze na droge nie patrza ;)

  • 20. Data: 2011-10-24 22:18:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-24, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Ty się ciesz, we Wrocławiu "miasto robi" wszystko by obrzydzić
    > samochodziarzom jazdę samochodem i równocześnie wybić z głowy
    > alternatywę jaką mogłaby być komunikacja miejska :)

    Ze tak powiem, nie interesuje mnie to bo jezdze moto. Dojazd z konca
    warszawy do centrum 15-20 min bardzo mnie satysfakcjonuje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200