  • 11. Data: 2015-12-03 13:03:54
    Temat: Re: zakupy w dx.com
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:56602d6f$0$647$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2015-12-03 12:49, Piotr Gałka wrote:
    > [...]
    > Sugerujesz, że na rynku są dostępne rozruszniki serca zasilane chińskimi
    > bateryjkami? :-D

    A tylko chińskim bateriom latanie nie przysługuje?
    P.G.

  • 12. Data: 2015-12-03 13:05:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:6005284545$20151203105343@squadack.com...

    > Niedługo, to chyba pierdnąć nie będzie wolno, bo się okaże, że się
    > wydmuchało jakieś niedozwolone pierwiastki.

    Widziałem kiedyś info o nietypowych podatkach - w jakimś kraju jest podatek
    od bąków puszczanych przez krowy - metan - gaz cieplarniany.
    P.G.

  • 13. Data: 2015-12-03 13:33:44
    Od: b...@g...com

    użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Widziałem kiedyś info o nietypowych podatkach - w jakimś kraju jest podatek
    > od bąków puszczanych przez krowy - metan - gaz cieplarniany.
    > P.G.

    Widziałeś? Dopiero zobaczysz. A za co taki zaszczyt?

    Jeszcze w październiku Parlament Europejski ma głosować dyrektywę o krajowych
    pułapach emisji metanu i związków azotowych.
    http://www.strefaagro.nto.pl/artykul/jesli-unia-kaze
    -polskim-rolnikom-wybic-3-miliony-krow-i-swin-bedzie
    -katastrofa

    Nie wiem czy przeszło, nie interesowałem sie,
    sam fakt pojawienia się pomysłu jest wk...cy.
    Skoro cisza, pewnie nie przeszło.
    Czyżby to cicha zemsta za wprowadzenie zakazu na ubój rytualny
    w PL? Tak coś czuję.

  • 14. Data: 2015-12-03 13:58:31
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    b...@g...com pisze:

> [...]
    > http://www.strefaagro.nto.pl/artykul/jesli-unia-kaze
    -polskim-rolnikom-wybic-3-miliony-krow-i-swin-bedzie

    Zlikwidują bagna czy je opodatkują?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2015-12-03 17:39:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    -polskim-rolnikom-wybic-3-miliony-krow-i-swin-bedzie
    -katastrofa

    > Zlikwidują bagna czy je opodatkują?

    I Strasz Wiejska (nie mylić ze Strażą Miejską/Gminną) niepotrzebna - po
    tajniaku będą chodzić inspektorzy skarbowi - pierdniesz, to zażądają
    podatku... A skarbówka, to jak moralna kurwa, własną matkę do burdelu
    sprzeda, za brakujące do browara 50 groszy/brakujące do spięcia podatków 5
    groszy :P

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 16. Data: 2015-12-08 08:24:52
    Od: MM <m...@t...pl>

    Dnia , o godz.
    "P03" <p...@b...invalid.org> napisał(a):

    > Ostrzegam - spotkało mnie lekkie rozczarowanie.
    > I prawie zostałem wspólnikiem zamachowców jako że
    > zamówiłem produkt elektroniki użytkowej zawierający
    > niebezpieczną baterię CR2025 która nie przeszła
    > skrupulatnej kontroli na lotnisku i z tego powodu
    > przesyłka została nadana ekspresowymi saniami pośpiesznymi.
    > http://www.anony.ws/i/2015/12/03/dx-com.jpg
    > Oby Was nigdy podobna przygoda nie spotkała.
    > :-)
    >
    > --
    > P03

    No niestety, właśnie dostałem wiadomość z DX że na lotnisku zatrzymali
    mi akumulatorki do małego quadrocoptera :-(
    Takie malutkie 802540 i tylko 6 szt.
    Pewnie popłyną kajakiem.

    MM

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2015-12-08 11:54:21
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-12-03 o 13:33, b...@g...com pisze:

> [...]
    > sam fakt pojawienia się pomysłu jest wk...cy.
    > Skoro cisza, pewnie nie przeszło.
    > Czyżby to cicha zemsta za wprowadzenie zakazu na ubój rytualny

    Oczywiści jak na prawdziwego pisiora przystało musisz doszukiwać się
    spisku żydowskiego. TK (pewnie Zydzi) ustalił rok temu, że zakaz uboju
    rytualnego jest niekonstytucyjny.
    Poza tym nie ufałbym za bardzo temu artykułowi. Wypowiada się tam
    Herbert Czaja, prezes Izby Rolniczej w Opolu. Nazwisko i lokalizacja
    sugerowałyby ukrytą opcję niemiecką, przed którą ostrzegał najjaśniejszy
    prezes JK.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2015-12-08 11:57:00
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 08:24, MM pisze:

    > No niestety, właśnie dostałem wiadomość z DX że na lotnisku zatrzymali
    > mi akumulatorki do małego quadrocoptera :-(
    > Takie malutkie 802540 i tylko 6 szt.
    > Pewnie popłyną kajakiem.

    To kupuj w aliexpressie :) Ja w tym roku kupowałem akumulatory LiIon do
    samolotu RC i przychodziły bez problemów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2015-12-08 14:09:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Dec 2015 11:57:00 +0100, w <n46cta$sp6$2@dont-email.me>, Mario
    <M...@...pl> napisał(-a):

    > To kupuj w aliexpressie :) Ja w tym roku kupowałem akumulatory LiIon do
    > samolotu RC i przychodziły bez problemów.

    Po wpisaniu "eneloop" w ali nic nie ma, a w dx 4 szt.=96zł (wersja Pro).
    Drożyzna :)

  • 20. Data: 2015-12-08 18:37:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-08 14:09, r...@k...pl wrote:
    [...]
    > Po wpisaniu "eneloop" w ali nic nie ma, a w dx 4 szt.=96zł (wersja Pro).
    > Drożyzna :)
    To wpisz UlrtaFire. Te z pewnością będą dostępne i do tego będą tanie. :-D