  • 41. Data: 2019-09-21 00:07:50
    Temat: Re: zapis b. cichego dzwieku - jak?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Sep 2019 00:01:39 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > nikomu krzywda się nie stała.

    Sorry teraz skojarzyłem że dostał zawiasy ale nie za podsłuchiwanie a
    za stalking kochanka.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2019-09-21 02:21:36
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    > Jak to jaka?! Trzeba podsłuchiwać, wtedy wiadomo co, gdzie i kiedy
    > sąsiad montuje w domu przy ścianach/stropach.

    To je dobre :)

  • 43. Data: 2019-09-21 09:15:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Sep 2019 20:08:49 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Jak to jaka?! Trzeba podsłuchiwać, wtedy wiadomo co, gdzie i kiedy
    > sąsiad
    > montuje w domu przy ścianach/stropach.

    Tak mi się skojarzyło. Przez przypadek odkryłem jak szybko można
    zasiada wprowadzić w zakłopotanie: wystarczyło, że zapytałem czy ma
    jakiś nr/kontakt do kogoś od wywózki szamba.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2019-09-22 19:01:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-21 o 00:05, Marek pisze:

    > Ten typ tak ma, taki lokalny paranoik. Wszędzie widzi zagrożenia,
    > karanie lub pociąganie do odpowiedzialności. Założę się, że nigdy nie
    > był karan, panicznie się tego boi i stąd taki wrażliwy .

    Ciebie wszyscy znają. Jesteś lokalnym złodziejaszkiem i pedofilem, który
    napada na bezbronne staruszki i zabiera im emerytury oraz na bezbronne
    dzieci. Założę się, że już wielokrotnie siedziałeś w pierdlu, gdzie
    robiłeś za męską prostytutkę. Dlatego tak nienawidzisz tych co namawiają
    do przestrzegania prawa.

  • 45. Data: 2019-09-22 19:58:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-21 o 00:01, Marek pisze:

    > Nie jest karalne jeśli tego nie publikuje.

    Bzdury piszesz. Pomyliło ci się z nagrywaniem własnych, prywatnych
    rozmów telefonicznych z innymi osobami.

    Rejestracja własnych rozmów nie ma nic wspólnego z podsłuchiwaniem czyli
    "Bezprawnym uzyskaniem informacji" o którym jest mowa w Art. 267 K.K.
    ponieważ jest to tylko i wyłącznie rejestracja informacji, do której
    osoba nagrywająca ma prawo, bo ta informacja jest do niej kierowana.

    Podsłuchiwanie i nagrywanie rozmów bez wiedzy i zgody osób
    podsłuchiwanych podlegagrzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2 i mówią o tym paragrafy 1 i 2 artykułu 267
    Kodeksu Karnego.

    Ale karanie odbywa się na wniosek poszkodowanego, a nie z automatu.

    Tak więc nie pierdol głupot tylko się doucz i na następny raz nie
    zachowuj się jak skończony kretyni cham wyzywający ludzi od paranoików.

    > Ale to zależy od układów.
    > W mojej wsi sąsiad nagrywał  małżonkę z kochankien a potem wszystkim
    > nagranie do skrzynek pocztowych podrzucał. Taka publikacja była. I
    > nikomu krzywda się nie stała.

    Bzdury piszesz, bo nie znasz całej sprawy. Może się dogadał z osobami
    poszkodowanymi, a to wystarczy, aby sprawa została umorzona.

    Ja natomiast opisuję przypadek znajomego, a o sprawie wiem od niego
    samego, a nie na zasadzie jedna pani drugiej pani czy też coś tam gdzieś
    tam zasłyszane.

    Często pod drzwiami znajomego ktoś lub jakiś pies sikał. Podejrzewał, że
    jest to pies sąsiada, którego codziennie po kilka razy sąsiad
    wyprowadzał na spacer.

    Znajomy zamontował przy swoich drzwiach mikrofon podłączony do
    dyktafonu, aby wyczaić kto lub co sika. Pech chciał, że sąsiad często
    wychodził na papierosa na klatkę schodową, gdzie spotykał się z innymi
    sąsiadami i urządzali sobie pogawędki. Ale któryś z nich zauważył słabo
    ukryty mikrofon i sąsiad zgłosił to na policję. Wszczęto śledztwo,
    policja wpadła z nakazem rewizji i zarekwirowała dyktafon z nagraniami.
    Pech chciał, że na nagraniach poza rozmowami sąsiadów na klatce było
    słychać także prywatne rozmowy sąsiadów za zamkniętymi drzwiami. Sąsiad
    nie chciał iść na ugodę, ani wycofać oskarżenia.

  • 46. Data: 2019-09-23 18:27:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/WjakwGfs8qE?t=6m48s

    > Dlatego tak nienawidzisz tych co namawiają do przestrzegania prawa.

    Nienawiścią bynajmniej nie ja tutaj pluję.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2019-09-23 22:58:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-23 o 18:27, Marek pisze:

    > https://youtu.be/WjakwGfs8qE?t=6m48s

    > Nienawiścią bynajmniej nie ja tutaj pluję.

    Och! Nie wiedziałem, że bezpodstawne wyzywanie ludzi na forach od
    paranoików, będąc samemu w błędzie to przejaw sympatii i miłości do
    bliźniego.

    Zapewne słowa "przepraszam" też cię nie nauczyli, ani umiejętności
    przyznania się do błędu?

    Jak chcesz, aby cię szanowano to najpierw naucz się szanować innych i
    nie obrażać ich w dyskusjach.

  • 48. Data: 2019-09-24 02:03:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No zesz ty zlamasie. Jak napisales elaborat o szambach i gownach to cie pochwalilem.
    W odpowiedzi naublizales mi ile mogles. Dobrego slowa to dlugo ode mnie nie
    uslyszysz.

  • 49. Data: 2019-09-24 09:59:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Sep 2019 22:58:44 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Och! Nie wiedziałem, że bezpodstawne wyzywanie ludzi na forach od
    > paranoików, będąc samemu w błędzie to przejaw sympatii i miłości do
    > bliźniego.

    Tak, dokładnie. Na szczęście to nie jest forum i mógłbym nazwać
    gorzej.
    Czy jak dodam "zabawny paranoik" to cię udobrucha czy nadal będziesz
    płakał, że wszyscy cię biją?

    --
    Marek

  • 50. Data: 2019-09-24 10:05:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Zapewne słowa "przepraszam" też cię nie nauczyli, ani umiejętności
    > przyznania się do błędu?

    Jakiego błędu? Jeszcze raz powtarzam, podsłuchiwanie niczym
    praktycznie nie grozi jak ktoś umie się bronić, jest biliony sposobów
    by się obronić przed ewentualną teoretyczną odpowiedzialnością. Sam
    podałeś jeden: ugoda. Ja daletm drugi, w którym nikomu krzywda się
    nie stała. Trzeba być nieźle zdeterminowanym do tego by dać się za
    to ukarać, zresztą sam przytoczyłeś przykład, więc o co bijesz pianę?

    --
    Marek