  • 21. Data: 2010-01-17 09:57:13
    Temat: Re: zmniejszenie opłat za telefon
    Od: "Maciek \"Bieniu\"" <m...@p...WIESZCOROBIC.pl>

    W dniu 2010-01-13 13:30, anonim pisze:
    > Aktualnie mam telefon + internet w TP.
    > Plant tp 300 + neostrada 512. Rachunek miesięczny to ok 140 zł.
    > Gdyby nie internet to już dawno bym się pozbył telefonu stacjonarnego.
    > Może załatwić sobie od kogoś bezprzewodowy internet i kupić jakąś bramkę
    > VOIP? Jak to w praktyce wygląda jeśli chodzi o koszty miesięczne?

    Ja też miałem podobny dylemat. Internet przeniosłem do Netii i wziąłem 2
    MBity za 74 zł z umową na 2 lata, telefon do Dialogu z najtańszym
    abonamentem 35 zł z umową na czas nieokreślony i kupiłem modem z bramką
    VoIP (w moim przypadku to Thomson ST716v5WL). Założyłem konto na
    Freeconecie i miesięcznie opłat za 2 numer mam coś około 2,50 zł +
    doładowanie 50 zł starcza na 2-3 miesiące intensywnego dzwonienia na
    stacjonarne.

    --
    Pozdrawiam, Maciek "Bieniu"
    Skype: Edyta_i_Maciej | GG: 50619 | Tlen: maciek-b

  • 22. Data: 2010-01-17 09:58:23
    Temat: Re: zmniejszenie op
    Od: "Maciek \"Bieniu\"" <m...@p...WIESZCOROBIC.pl>

    W dniu 2010-01-16 20:15, sunwick pisze:

    > Netia za łącze 8Mbit nie bierze nic za utrzymanie łącza.
    A skąd taka informacja? Na stronie Netii tego nie znalazłem?

  • 23. Data: 2010-01-17 18:39:59
    Temat: Re: Re: zmniejszenie op
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A skąd taka informacja? Na stronie Netii tego nie znalazłem?
    ja tez, od konsultantów to wiem, jeszcze musza mi regulamin przeslac -
    ale kilka razy dzwonilem i to samo gadali wiec raczej im wierze,
    zreszta na innych forach o tym wyczytalem ze niektorzy taka opcje maja
    wiec widocznie tak jest

  • 24. Data: 2010-01-17 21:27:15
    Od: "Maciek \"Bieniu\"" <m...@p...WIESZCOROBIC.pl>

    W dniu 2010-01-17 19:39, sunwick pisze:

> [...]
    > ale kilka razy dzwonilem i to samo gadali wiec raczej im wierze,
    > zreszta na innych forach o tym wyczytalem ze niektorzy taka opcje maja
    Kurcze szkoda, że wcześniej nie wiedziałem :( Przy podpisywaniu
    następnej umowy będę mądrzejszy ;)

  • 25. Data: 2010-02-09 12:49:13
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 16 Jan 2010 19:37:15 +0100, Krzysiek <b...@b...com>
    wrote:

> [...]
    >- abonament TP 300 (teściowa lubi pogadać, to lepiej mi dołożyć 20 zł do
    >abonamentu i mieć trochę taniej)
    >- neostrada 512 bez żadnego liveboxa
    >
    >w tym miesiącu mam akurat 130 zł i prawie wszystko pokrywają opłaty
    >abonamentów.
    >
    >Mógłbym zrezygnować z planu TP 300, ale to nie zmienia faktu, że i tak
    >musiałbym co miesiąc płacić 50 zł. za sam abonament. No lipa trochę.
    >Więcej pożytku mam z karty telefonicznej za tą kwotę.
    >
    >Gdyby nie internet to zrezygnowałbym z telefonu, a właściwie gdyby nie
    >ta dopłata za utrzymanie łącza w przypadku rezygnacji z niego.

    zawies usluge telefoniczna - i bedziesz placil ca 21 zl za miesiac
    zawieszenia (ale zawieszaj co miesiac, bo za zawieszenie placi sie z
    gory za okres zawieszenia - wiec co miesiac zawieszasz na kolejny
    miesiac. zaloz sobie pin w tp i formalnosci ograniczysz do minimu. Ja
    tak robie i dzwonie na BLinie identyfikuje sie pinem i mowie, ze na
    nastepny miesiac...i prosze pania, zeby potwierdzila zlecenie z
    numerem na email (ktory ma w systemie) i papapapa do nastepnego
    miesiaca.

    a dzwonienie tesciowej - to zaloz sobie konto na freeconet.pl, wybierz
    numer (z dowolnej strefy) i przedplac im jakies jakas kwote i niech
    tesciowa dzwoni - jak sie skonczy kasa, to tesciowa dostanie info w
    sluchawce - brak srodkow, ehehehehehehehe....oczywiscie potrzebna
    bramka voip (lub router z voip). A jezeli lubi pogadac, to moze w tpsa
    zaloz (i podpis umowe na voip zwany neofon lub telefonia internetowa -
    bo masz neostrade - i taryfe "na okraglo" za ca 50 zl masz bez
    limiotow dzwonienia na stacjonarne w Polsce.

    suma sumarum wyjdzie tyle samo 21 za zawieszenie i 50 zl za gadanie -
    ale gadac tesciowa moze ile chce !!!! A numer we freeconet za ca 2
    zl/miesiac (za konto i za numer we wlasnej wstrefie) a voip z tp to
    jest w strefie 039 wiec sa czasami problemy z dodzwonieniem sie (np. z
    Plusa), ale do tego celu wykorzystasz freeconetowy numer.

    No chyba, ze masz firme (lub w rodzinie) to wez sobie Play dla firm za
    25 zl (lub 50% jak bez telefonu) moze miec 1000 minut na stacjonarne w
    PL i play......lub Play Fresh za 100 minut/ 5 zl (w 3 maks. pakietach
    minut, ktore mozesz kupic w miesiacu) - czyli masz 300 minut za 15 zl.

    napisz co poczyniles.

    --
    ThinkXtra

  • 26. Data: 2010-02-09 12:58:03
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 16 Jan 2010 20:15:49 +0100, sunwick <s...@W...op.pl>
    wrote:

    >no to jeszcze raz...
    >Netia za łącze 8Mbit nie bierze nic za utrzymanie łącza.
    >
    >sprawdz, mozesz przejsc z tp wlasnie do nich i bedziesz placic 79zl za
    >8Mbit (po pierwszych 6 miesiacach placenia 1zl)

    UKE zajmuje sie Netia wlasnie, ze pogorszyla sie u nich obsluga
    klienta. Poszli na ilosc i to sie odbija.

    --
    ThinkXtra

  • 27. Data: 2010-02-19 11:20:48
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Napiszesz coś więcej?
    Czy da się do play dla firm przenieśc numer abo od innego opa?
    JaC
    (trochę ntg)

    -----

    > No chyba, ze masz firme (lub w rodzinie) to wez sobie Play dla firm za 25
    zl moze miec 1000 minut na stacjonarne w PL i play.

  • 28. Data: 2010-03-09 10:05:06
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 19 Feb 2010 11:20:48 +0000 (UTC), " 666"
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Napiszesz coś więcej?
    >Czy da się do play dla firm przenieśc numer abo od innego opa?

    od kazdego operatora komorkowego mozna przeniesc numer do innego. Jak
    numer jest na abonament, jak rowniez na karte. karta musi byc
    zarejestrowana u operatora, ktorego jestes obecnie, aby dalo sie
    zidentyfikowac wlasciciela (ktorym to op do ktorego sie przenosisz
    wystapil w twoim imieniu o przeniesienie).

    Oczywiscie Play dla firm - tylko gdy jest firma.