  • 41. Data: 2020-01-21 09:54:31
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Nie nosi. A potem płacze p.b.banki jak to wyjechał do innego miasta
    > zablokowało mu kartę i nie miał na paliwo czy bilet na pociąg.

    I tu się mylisz. Na co dzień nie noszę, ale jak jadę gdzieś dalej, to mam
    ze sobą tyle gotówki, żeby przeżyć i wrócić, jakby się coś z kartą
    posypało.

    > A dowód rejestracyjny to trzyma w samochodzie, w końcu złodziej
    > też człowiek, skoro się namęczył żeby ukraść to niech chociaż
    > w dobrej cenie sprzeda a nie paserowi za 10 czy 20 procent wartości.

    A taki wątek był na pl.misc.samochody kiedyś i zdziwiłem się, że ludzie
    tak robią.

    Portfel przestałem nosić właśnie w momencie, gdy znieśli obowiązek
    noszenia dowodu rejestracyjnego, bo wtedy przestał być mi potrzebny.

  • 42. Data: 2020-01-21 14:02:45
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-21 o 09:51, Queequeg pisze:

    > W sytuacji wyjątkowej lepiej móc wrócić do biura po klucz, niż szukać
    > drabiny lub wiertarki...

    Ja tam wolę sięgnąć do portfela po zapasowy klucz niż wracać do biura.
    Tak to sobie wymarzyłem :)

  • 43. Data: 2020-01-21 14:46:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I któregoś pięknego słonecznego dnia przez debili co nie używają pieniędzy obudzimy
    się i pieniędzy nie będzie. Ledwo mówiący po polsku minister finansów bez wyższego
    wykształcenia mówił o tym w TV. Człowiek wolny od niewolnika różni się między innymi
    tym że niewolnik nie ma pieniędzy.

  • 44. Data: 2020-01-21 14:50:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >mówił o tym w TV.
    >Człowiek wolny od niewolnika różni się między innymi tym że niewolnik

    Taki stary a taki glupi, i nie pamieta jak to komuna pieniadze
    wymieniala :-)

    J.

  • 45. Data: 2020-01-21 15:24:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    robot <a...@o...pl> wrote:

    > Ja tam wolę sięgnąć do portfela po zapasowy klucz niż wracać do biura.
    > Tak to sobie wymarzyłem :)

    No jak nosisz portfel, to tak ;)

  • 46. Data: 2020-01-21 15:27:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

> [...]
    > minister finansów bez wyższego wykształcenia mówił o tym w TV. Człowiek
    > wolny od niewolnika różni się między innymi tym że niewolnik nie ma

    Ależ ja używam pieniędzy. Po prostu nie używam gotówki. Sorry, kogutek,
    wygoda.

    Zresztą nawet jakby niewolnik miał pieniądze w gotówce, to i tak mogłyby,
    jak historia pokazuje, z dnia na dzień stać się g... warte. Nie popadaj w
    paranoję.

  • 47. Data: 2020-01-21 15:51:29
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:

    Zlituj się Grzesiu. Ty też nie umiesz cytować?

    Pzdr

  • 48. Data: 2020-01-21 15:54:28
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał:

    > 2. Dorobić klucze i trzymać zapasowe w domu

    Zgubiłem "na mieście' klucze do domu. Dom zamknięty, a w nim zapasowe
    klucze. Świetne rozwiązanie.

    Pzdr

  • 49. Data: 2020-01-21 17:32:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wymieniała a wymieniła. Nazwano to reforma walutowa i odbyło się w 1950 roku. Nie
    pamiętam bo mnie jeszcze wtedy nie było. Ale to że mnie jeszcze nie było nie znaczy
    że nic o zdarzeniu nie wiem. Bieżące wypłaty, ceny i to co w bankach ludzie mieli
    wymieniono w stalym stosunku 100:3. Tutaj nikt nie był straty. Wolna gotówkę
    wymieniano w stosunku 100:1. Niby miało to uderzyć w spekulantów i szara strefę. Nie
    uderzyło. Głosy że będzie wymiana było słuchać od 1947 roku. Wszyscy co mieli jakaś
    kasę do zbunkrowania kupowali brylanty, złoto, dolary a najchętniej złote dolary i
    inne złote monety. Proceder był tak powszechny że wprowadzono kary za posiadanie
    złota i obcych walut. Ojciec wtedy był rzemieślnikiem. Mówił że stracił dwie trzecie
    tego co akurat miał w kieszeni, czyli niewiele. Jak coś znasz tylko z netu a nie z
    życia to zanim coś napiszesz zastanów się czy na głupka nie wyjdziesz jak na netowej
    wiedzy polegasz.

  • 50. Data: 2020-01-22 08:27:44
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Kamil <nospamtlen.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:
    > Zlituj się Grzesiu. Ty też nie umiesz cytować?
    > Pzdr

    Co jest nie tak?

    --
    Grzegorz Niemirowski