  • 1. Data: 2012-01-28 12:32:22
    Temat: Ręczy z tarczami z tyłu na mrozie.
    Od: "Iglo" <f...@N...gazeta.pl>

    Dałem ciała. Wczoraj przyjechałem na parking i zanim mózg zaprotestował ręka
    zaciągnęła lekko ręczny. Przyłapał natychmiast, próbowałem się potoczyć i
    koła kręcą się na śniegu, ale z oporem. Co mogło tak od razu przyłapać? Jak
    się za to zabrać? Jest sens próbować rozjeździć, czekać na odwilż czy dotoczyć
    się do mechanika żeby jakoś to "odpuścił"? Przy próbie kolejnego zaciągania
    (delikatnie bardzo) nie czuć oporu na dźwigni ręcznego, tak jakby linka gdzieś
    w pancerzu po drodze stanęła, wtedy rozjeżdżać nie ma szans, chyba ,że odpuści
    po rozgrzewce od ruru wydechowej, choć nie wiem czy blisko rury linka idzie
    (Laguna II). Doradźcie coś.

    Iglo.

  • 2. Data: 2012-01-28 14:01:09
    Temat: Re: Ręczy z tarczami z tyłu na mrozie.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > zaciągnęła lekko ręczny. Przyłapał natychmiast,
    znaczy auto się toczyło bez hamowania a Ty pociągnąłeś ręczny i teraz
    hamuje cały czas? No to panie linka w pancerzu uwięzła. trzeba wpełznąć
    pod auto, popatrzeć jak ta linka idzie i pomóc jej odskoczyć. jak w
    cięgnach są luzy, to może wystarczy ponaginać pancez wraz z linką, jak
    trochę popuści to postawić auto w garażu podziemnym pobliskiego
    supermarketu.
    ToMasz