  • 1. Data: 2024-01-03 02:01:45
    Temat: Reglamentowana miłość Osmandusa...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Mnie Osmad kocha -- mego ojca nie kocha...
    W swoim telefonie mam dostęp do mapnych plików Osmanda;
    w ojca telefonie nie mam dostępu do mapnych plików Osmanda...
    U siebie mogę wrzucić ściągniętą zipną mapkę Osmandusa, ale
    u ojca nie dostrzegam tejże możliwości... U siebie mam na karcie
    a u ojca mam w telefonicznej (tak zwanej wewnętrznej) pamięci?...
    Owszem. Lecz co uczynić mam, by Osmand kochał także wewnętrznie?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2024-01-03 15:45:04
    Temat: Re: Reglamentowana miłość Osmandusa...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jan 2024 02:01:45 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Mnie Osmad kocha -- mego ojca nie kocha...
    > W swoim telefonie mam dostęp do mapnych plików Osmanda;
    > w ojca telefonie nie mam dostępu do mapnych plików Osmanda...

    Do tych z internetu, czy do tych, co sobie osmand zainstalował?

> [...]
    > a u ojca mam w telefonicznej (tak zwanej wewnętrznej) pamięci?...
    > Owszem. Lecz co uczynić mam, by Osmand kochał także wewnętrznie?...

    Pewnie inna wersja Androida ... i inne podejscie googla do tematu.
    Zobacz we właściwosciach/uprawnieniach aplikacji.

    J.

  • 3. Data: 2024-01-04 17:45:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jan 2024 19:03:10 +0100 (GMT+01:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    >: Do tych z internetu, czy do tych, co sobie osmand zainstalował?
    > To jeden katalog.

    Ale chodzi o katalog na telefonie/karcie, czy jeden z osmandów
    nie pokazuje jakie mapy mozna sciągnąc z internetu?

    >: Pewnie inna wersja Androida
    > Być może... Sprawdzę to...
    >
    >: ... i inne podejscie googla do tematu.
    >
    >: Zobacz we właściwosciach/uprawnieniach aplikacji
    >
    > Osmanda czy Total Commandera?
    > U ojca Osmand widzi wrzucone kiedyś mapy, ale nie potrafię wrzucić
    > kolejnych, bo nie widzę katalogu z mapami...
    >
    > U siebie widzę (Totalnym) katalog z mapami i wrzucam tam
    > ściągnięte ręcznie z netu...

    To jeszcze zobacz File Manager zainstalowany fabrycznie.

    podejscie do bezpieczenstwa sie zmieniało w androidzie,
    generalnie różne apki utraciły prawo dostępu do "cudzych" plików.

    https://droidrant.com/how-do-i-give-my-android-acces
    s-to-my-sd-card/

    https://osmand.net/docs/user/personal/global-setting
    tu masz "Data storage folder"

    https://github.com/osmandapp/OsmAnd/issues/14165

    J.

  • 4. Data: 2024-01-08 18:25:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Jan 2024 10:25:47 +0100 (GMT+01:00), Eneuel wrote:
    > Eneuel znalazł file manager...
    >
    > + To jeszcze zobacz File Manager
    > - Nie widzę takiego u siebie
    >
    > Znalazłem -- manager plików...
    >
    > BTW jest dobry do łączności z PeCetem via ftp,

    a to chyba nie firmowy FM/MP z telefonu.

    > ale choć niczego mu
    > nie zabraniam -- PeCet nie widzi katalogu z mapami a smartfonowy
    > totalny u mnie widzi ten katalog... Karta sformatowana chyba do
    > exFAT...

    ExFAT to dopieto na względnie nowych telefonach - od Androida 13
    około.

    https://pdaclub.pl/newsy/technologie/android-13-w-ko
    ncu-bedzie-oficjalnie-wspieral-exfat.html

    J.