  • 1. Data: 2023-12-29 17:11:47
    Temat: microSDXC (uses shared SIM slot)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.

    Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
    ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2023-12-29 17:30:03
    Temat: Re: microSDXC (uses shared SIM slot)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2023 o 17:11, PiteR pisze:
    > Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.
    >
    > Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
    > ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

    Tylko pizdy używają dzisiaj SD :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-12-29 18:11:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 17:11:47 +0100, PiteR wrote:
    > Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.
    >
    > Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
    > ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

    No ale w czym problem?
    Ten typ tak ma ... widziały gały ....

    J.

  • 4. Data: 2023-12-29 18:44:49
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Są nawet takie duale = SIM/microSD + eSIM, bo drugiego miejsca w szufladce już nie ma
    (np. Sony w serii III miało jak piszesz lecz
    nie miało w ogóle eSIM, w serii IV miało dwa miejsca na SIM + SIM/microSD, a w
    najnowszej serii V ma już tylko jedno miejsce na
    SIM/microSD.
    A jak Ci się gniazdo na microSD nie podoba to leć kupić Apple ;-))

    -----

  • 5. Data: 2023-12-29 18:47:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2023 17:11:47 +0100, PiteR napisał(a):

    > Mówi się, że wszechświat i głupota ludzka nie ma granic.
    >
    > Okazuje się, że można zatwierdzić do produkcji telefon niby dual sim
    > ale nie dual sim bo albo sim1 + sim2 albo sim + micro sd.

    A czy przypadkiem nie ma jeszcze e-SIM?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2023-12-30 13:04:53
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No właśnie w wielu telefonach nie ma.
    Tak swoją drogą łezka mi się kręci za moim starym (raptem kilkuletnim) z normalnymi
    trzema gniazdami na pełnowymiarowe miniSIM i
    SDXC.
    Wkładanie mikroskopijnych nanosimów w jedną tackę (po obu stronach tacki!!) i do tego
    microSD przyprawia o łzy, a w np. podróży bywa
    niewykonalne (jeśli nie chcemy stracić mikroskopijnej karty w pyle
    kilkunastomilionowego miasta czy podobnych okolicznościach).
    Z tego punktu widzenia eSIM to wynalazek, który powrócił korzeniami do lat 90-tych
    (gdy numer był zaprogramowany w słuchawce).

    -----

  • 7. Data: 2023-12-31 14:51:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Dec 2023 13:04:53 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > Z tego punktu widzenia eSIM to wynalazek, który powrócił korzeniami do lat 90-tych
    (gdy numer był zaprogramowany w słuchawce).

    Był zaprogramowany.

    Swego czasu wymieniałem Nokię (bodajże Talkman 620) na gwarancji, to
    dostałem na chwilę telefon zastępczy, bo zmiana w Centertelu trwała chyba
    ze trzy dni, jak nie dłużej.

    Tylko wtedy "zmiana numeru" w dzisiejszym znaczeniu (czyli np. na żądanie)
    to była jeszcze abstrakcja.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2024-01-01 09:29:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4urq9f1b623$.1nk9iztodqj10$.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > A czy przypadkiem nie ma jeszcze e-SIM?

    nie ma

    Samsung Galaxy M34 5G

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=12151
    &idPhone2=11290

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2024-01-01 09:34:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ump0j1$ddk$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Z tego punktu widzenia eSIM to wynalazek, który powrócił
    > korzeniami do lat 90-tych (gdy numer był zaprogramowany w
    > słuchawce).

    Juz bym wolał ten eSIM niż zmarnowaną funkcję.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 10. Data: 2024-01-01 09:37:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:umms75$1h88q$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Tylko pizdy używają dzisiaj SD :)

    ta ciekawe
    karta w MediaMarkt Samsung 512gb evo kosztuje 169zł
    a ile kosztuje w telefonie taka pamięć?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego