    From: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Reklamacja dysku Seagate z wadliwej serii
    Date: Wed, 11 Feb 2009 00:25:32 +0000 (UTC)

    Pisałem wcześniej w watku "Afera z dyskami Seagate" , że padl mi po starcie
    komputera dysk Seagate 500 Ghz z wadliwej serii.
    Wygląda na to, że po awarii nie da sie wgrac firmware bo bios dysku nie widzi
    i update sie nie udaje.
    Dysk jest oczywiście na gwarancji i moge go reklamować ale na dysku miałem
    całą swoją pocztę (w tym służbową) i prywatne zdjęcia. Nie chcę go oddawać
    choc wiem, że teoretycznie w serwisie to nikogo nie interesuje ale choćby dla
    zasady nie mogę upowszechniać poczty firmy bo z nuż coś głupiego wyjdzie.
    To co teraz robić. Zdaję sobie sprawę, że nie pozbędę się danych bez
    mechanicznego uszkodzenia dysku. Chyba trzeba będzie odżałować te 230 zł za
    dysk 500 GB Seagate. Kupie nastepny WD. Sa jakieś inne wyjścia?