  • 11. Data: 2012-12-31 09:27:09
    Temat: Re: Retusz starych fotografii
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bo t manager wrote:
    > cichybartko wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > No a co po 30 dniach? Niech mu coś jeszcze wyskoczy po tych 30 dniach
    > do zrobienia. I drugi raz legalnie PS lub ACDSee nie zainstaluje. I
    > co mu zostaje? GIMP. Niech się go uczy chłopak odrazu.

    virtualka ;-)

  • 12. Data: 2012-12-31 10:06:38
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, December 31, 2012 3:27:09 AM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > virtualka ;-)

    Zlodziejski narod jankow muzykantow i dyjorow
    udziela wyprobowanych metod, czy tylko popisuje sie
    zdolnosciami nedzarzy, ktorzy musza sobie radzic
    w krainie dobrobytu?

    Slon.

  • 13. Data: 2013-01-03 15:11:47
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <50dc8455$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>,
    y...@k...pl says...

    > Mam kilkadziesiąt (dwadzieścia kilka) starych fotografii, które
    > chciałbym podretuszować i wydrukować w sepii. Na załączonym obrazku moi
    > pradziadkowie, zdjęcia zrobione w okolicy I wojny światowej, pozostałe w
    > podobnym stanie. Chciałbym usunąć rysy i ubytki, bez zmiany "klimatu",
    > bez wyostrzania czy zmiany jasności itp.
    > Jakie narzędzie będzie się do tego nadawać, najlepiej darmowe albo
    > shareware. Irfanowy "stamp" nie nadaje się, po prostu widać, że było
    > poprawiane.
    > Po obróbce rzecz jasna nie musi być idealnie, chciałbym usunąć te
> [...]
    mg005

    > Ze względu na brak doświadczenia w obróbce fotografii, najchętniej
    > użyłbym czegoś łatwego w obsłudze i idiotoodpornego. Z angielskim sobie
    > poradzę.

    Dziś na http://www.giveawayoftheday.com/
    jest jakiś program do tego.
    Ale nie sprawdzałem jego funkcjonalności

  • 14. Data: 2013-01-04 17:42:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > In article <50dc8455$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>,
    > y...@k...pl says...

    > Dziś na http://www.giveawayoftheday.com/
    > jest jakiś program do tego.
    > Ale nie sprawdzałem jego funkcjonalności

    Dzięki, to chyba będzie to! Zainstalowałem wczoraj, dziś spróbowałem -
    efekty są zadowalające, a jak poćwiczę, to będzie całkiem nieźle!

    --
    Yogi(n)