  • 1. Data: 2010-06-03 23:26:25
    Temat: Różańscy...
    Od: mizerny <s...@g...com>

    Cześć, i ja tam byłem miód i wino piłem... Jak zwykle imprezka na
    102 ...
    Sprawy zawodowe nie pozwalały pozostać dłużej, po drodze Adasia i paru
    innych trzymających wagę mijałem, do następnego razu, tak trzymać!!!
    Stanley Mizerny

  • 2. Data: 2010-06-06 13:51:18
    Temat: Re: Różańscy...
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-04 01:26, mizerny pisze:
> [...]
    > Sprawy zawodowe nie pozwalały pozostać dłużej, po drodze Adasia i paru
    > innych trzymających wagę mijałem, do następnego razu, tak trzymać!!!

    Hm. Jak zwykle był beznadziejnie. Mało tego. W tym roku dodatkowo nie
    padało. Tak, że można sobie wyobrazić jaka musiała być bryndza :/.

    A poważnie. Rewelacja!
    Najlepsze mecze piłki nożnej i siatkówki w dziejach.

    Fajne kapele, a orkiestra parafialna wymiatała.

    O ile dobrze widziałem, to samochodów było więcej niż motocykli i na
    zmianę chyba trzeba będzie poczekać aż podrośnie nowe pokolenie.

    A już jak pisze o nowym pokoleniu, to jak tempo się utrzyma, to za
    chwilę, pozostanie nam mały stoliczek w kącie na pociechę. Resztą
    zawładną MŁODZI.

    Myślę, że jeszcze kilka/kilkanaście lat i te śpiewniki z soboty staną
    się znowu aktualne :).

    Perkusiści to mili ludzie.

    Doktorski przegrał z moją córka w ping-ponga, chociaż nigdy się do tego
    nie przyzna :)

    Dziękujemy za miłą zabawę.

    Do zobaczenia na pewno w przyszłym roku.

    pozdr.
    Asiunia
    Mystik

  • 3. Data: 2010-06-06 14:28:13
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 6 Cze, 15:51, Mystik <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm. Jak zwykle by beznadziejnie. Ma o tego. W tym roku dodatkowo nie
    > pada o. Tak, e mo na sobie wyobrazi jaka musia a by bryndza :/.
    Padalo. W srode. Ale i tak organizacja byla do dupy.

    > Doktorski przegra z moj c rka w ping-ponga, chocia nigdy si do tego
    > nie przyzna :)
    Az tak Cie ubodlo ze przegrales 4:1? :)

    > Do zobaczenia na pewno w przysz ym roku.
    O to to. Siju pijaki. :)
    Aha, proponuje rozegranie turnieju w peni... tenisa stolowego.

    pzdr, dr
    Miszcz Hartofca i PinkPonku

  • 4. Data: 2010-06-06 15:46:57
    Od: Gawron <m...@g...com>

    Dzieki!

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 5. Data: 2010-06-06 15:48:37
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Hej.

    Powrocilem do domu cały i bez przygod.
    I wcale mnie to nie ucieszyło. Ja chcę z powrotem do Hartka :))

    > Hm. Jak zwykle był beznadziejnie. Mało tego. W tym roku dodatkowo nie
    > padało. Tak, że można sobie wyobrazić jaka musiała być bryndza :/.

    No i jeszcze dodam, że woda w jeziorze była niepodgrzana, a piwo
    niepasteryzowane. I słońce opalało za mocno :)

    No a tak poważnie, to było super. I na żadne sugestie organizatora, że następne
    rocznice bedą co pięć lat się nie zgadzam.

    Dziękuję
    Paszczak

  • 6. Data: 2010-06-06 16:50:39
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-06-06 17:46, Gawron pisze:
    > Dzieki!
    >
    > Pozdr
    > Gawron
    > AT

    Howgh!

    Tomek
    Biały VFRanek..ze skończonym łańcuchem pod samym domem..znaczy dowiózł:)

  • 7. Data: 2010-06-06 17:47:35
    Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>

    siema,

    lipa, malo ludzi, czlowiek pozniejszym wieczorkiem przyjezdza a tam pustki.
    Repertuar ten sam itp itd ;))
    chociaz drogi coraz lepsze wiec warto bylo sie przeturlac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2010-06-06 17:50:13
    Temat: Re: Rózanscy...
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    doktorski wrote:
    > pzdr, dr
    > Miszcz Hartofca i PinkPonku

    Pffff :)

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 9. Data: 2010-06-06 20:08:58
    Temat: Re: Różańscy... - FOTO
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Mystik pisze:

    Ja również w imieniu całej rodziny przyłączam się do podziękowań :)

    Trochę zdjęć:

    http://www.krystian.witryna.pl/rozanscy_2010/

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 10. Data: 2010-06-06 20:32:45
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kryhu wrote:
    > Ja również w imieniu całej rodziny przyłączam się do podziękowań :)
    > Trochę zdjęć:
    > http://www.krystian.witryna.pl/rozanscy_2010/

    Kurde ale super zdjęcia, naprawdę!

    --