  • 1. Data: 2010-06-03 23:41:33
    Temat: rejestracja bez przegladu
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Kupilem weterana z oryginalnymi dokumentami, od wlasciciela wpisanego w
    dowod rejestr. Mam umowe K-S i aktualne OC.
    Problem jest taki, ze przeglad jest nie aktualny od blisko roku, a sprzet
    jest nie na chodzie i troche zdekompletowany.
    Poniewaz przepisy mowia ze nalezy go przerejstrowac w ciagu miesiaca,
    wybralem sie do wydzialu komunikacji urzedu miasta, ale dowiedzialem sie ze
    nie moga go zarejstrrowac bez aktualnego przegladu.
    I co teraz?
    Olac ich i czekac az zrobie rekonstrukcje a nastepnie dopiero wowczas go
    zarejestrowac i jednoczesnie narazac sie na jakies ew. sankcje za brak
    rejestracji w terminie?
    Czy sa jakies inne wyjscia?

    Erg
    GS500

  • 2. Data: 2010-06-04 00:04:11
    Temat: Re: rejestracja bez przegladu
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jest nie na chodzie i troche zdekompletowany.
    Wsadzic to co jest na busa/przyczepke i pogadac z Panem diagnostą ;) jak
    jestes z DC to moge podpowiedziec gdzie.
    Pzdr
    PanAdol

  • 3. Data: 2010-06-04 05:43:41
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 04.06.2010 01:41, ErgoSum pisze:

    > Olac ich i czekac az zrobie rekonstrukcje a nastepnie dopiero wowczas go
    > zarejestrowac i jednoczesnie narazac sie na jakies ew. sankcje za brak
    > rejestracji w terminie?

    Jeszcze do niedawna nie było żadnych sankcji za przekroczenie terminu
    rejestracji 30 dni, nie słyszałem o żadnych zmianach, ale nie śledzę na
    bieżąco. Jedyne na co musisz zwrócić uwagę, to żeby była zachowana
    ciągłość OC, bo tu mogą być już duże problemy. Aha i ewentualny podatek
    do US, też trzeba zapłacić (jeśli dotyczy).

    Reasumując, ja bym odbudował sprzęta i dopiero rejestrował :)

    --
    ganda

  • 4. Data: 2010-06-04 06:26:53
    Od: ebi <e...@n...gazeta.pl>

    Paweł Andziak pisze:
> [...]
    > do US, też trzeba zapłacić (jeśli dotyczy).
    >
    > Reasumując, ja bym odbudował sprzęta i dopiero rejestrował :)

    Dla potwierdzenia. Jest dokładnie tak jak kolega napisał. Zadbaj o OC,
    podatki a resztą zajmij się jak sprzęt będzie gotowy.

  • 5. Data: 2010-06-04 07:09:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-04 01:41, ErgoSum pisze:
> [...]
    > Olac ich i czekac az zrobie rekonstrukcje a nastepnie dopiero wowczas go
    > zarejestrowac i jednoczesnie narazac sie na jakies ew. sankcje za brak

    Bzdura. Powinni zarejestrowac motocykl na probne tablice celem dojazdu
    na badania techniczne. Robilem tak kilka razy, ostatnio miesiac temu, i
    nigdy nie bylo problemu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-06-04 08:27:14
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Bzdura. Powinni zarejestrowac motocykl na probne tablice celem dojazdu na
    > badania techniczne. Robilem tak kilka razy, ostatnio miesiac temu, i nigdy
    > nie bylo problemu.

    ale te tablice chyba są na określony czas, ja ostatnio rejestrowałem stary
    motorower po
    6latach od podpisania umowy i nie było żadnego problemu, a samochód
    wyrejestrowałęm
    z OC i sobie czeka na lepsze czasy, tak więc da się mieć i nie płacić nic.

    pozdro
    blur

  • 7. Data: 2010-06-04 08:27:52
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Kuczu:
    > (..) Powinni zarejestrowac motocykl na probne tablice celem dojazdu na
    > badania techniczne. Robilem tak kilka razy, ostatnio miesiac temu, i nigdy
    > nie bylo problemu.

    Tak, zgadzam sie z toba, ale odbudowa zajmie pewnie z rok? Jesli teraz
    odmowili mi rejestracji bez przegladu, to na nic mi bedzie wziecie probnych
    nawet na kilka dni.
    Chyba bede musial zrobic tak jak sugerowano powyzej - "pogadac" z
    diagnosta..

    BTW - jak teraz jest z OC? Dlaczego ostrzegacie mnie zeby pieczolowicie
    dopilnowac wszystkiego?
    Czy nie jest tak ze OC wlasciciela z dowodu rejestracyjnego przechodzi teraz
    na kupujacego i zachowana jest ciaglosc?
    Czy OC trzeba przepisac jeszcze przed przerejestrowaniem sprzeta na siebie,
    czy bezposrednio po zarejestrowaniu?
    Na razie nie zrobilem jeszcze nic, a umowa mam sprzed tygodnia.

    Erg
    GS500

  • 8. Data: 2010-06-04 08:35:54
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:

    >Poniewaz przepisy mowia ze nalezy go przerejstrowac w ciagu miesiaca,

    Nie ma takiego przepisu, miedzy innymi wlasnie dlatego.

    >Olac ich i czekac az zrobie rekonstrukcje a nastepnie dopiero wowczas go
    >zarejestrowac

    Dokladnie tak.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-06-04 08:39:42
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:

    >Jedyne na co musisz zwrócić uwagę, to żeby była zachowana
    >ciągłość OC, bo tu mogą być już duże problemy.

    Jesli by to byl rzeczywisty weteran ponad 40 letni to ciaglosc rowniez
    nie dotyczy ale o wypowiedzeniu umowy jesli byla stala zapomniec nie
    nalezy.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2010-06-04 08:43:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Bzdura. Powinni zarejestrowac motocykl na probne tablice celem dojazdu
    >na badania techniczne. Robilem tak kilka razy, ostatnio miesiac temu, i
    >nigdy nie bylo problemu.

    I wejsc w dodatkowe koszta?;) Raz to zrobilem, z motorem syna. I nigdy
    wiecej bo to lyso tak czuc sie glupkiem;)
    No ale u nasz jest prosto: znaczy najpierw prosto, potem w prawo,
    potem prosto przed komenda powiatowa a potem juz jest stacja diag. Na
    tym odcinku nie ma szans wpasc chocby motor bez tablic byl;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10