  • 1. Data: 2017-02-12 16:13:08
    Temat: Rozbite porsche
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    http://www.nasygnale.bielsko.biala.pl/aktualnosci/34
    256/rozbil-porsche-o-bariere-foto

    Wypadek jak wypadek, prawie cały przód rozbity poz jedną lampą która
    nadal świeci :) no dwoma bo kierunek też świeci.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 2. Data: 2017-02-12 19:17:53
    Temat: Re: Rozbite porsche
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Wypadek jak wypadek, prawie cały przód rozbity poz jedną lampą która
    > nadal świeci :) no dwoma bo kierunek też świeci.

    No... wypadek jakich wiele, nic nadzwyczajnego. Nawet nie specjalnie
    kosztowny dla gościa sądząc po opisie. Dlaczego o tym czytamy?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2017-02-12 19:53:13
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-12 o 19:17, Irek.N. pisze:

    > No... wypadek jakich wiele, nic nadzwyczajnego. Nawet nie specjalnie
    > kosztowny dla gościa sądząc po opisie. Dlaczego o tym czytamy?
    Przecie napisałem, lampa przeżyła wypadek i nadal świeciła, wot
    technika, inne co widziałem to mocniejsze stuknięcie auta wystarczało do
    zgaśnięcia.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 4. Data: 2017-02-12 21:53:30
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Przecie napisałem, lampa przeżyła wypadek i nadal świeciła, wot
    > technika, inne co widziałem to mocniejsze stuknięcie auta wystarczało do
    > zgaśnięcia.

    Aaa... rozumiem.
    Ja mam 2 lampy w samochodzie, które mi czasami gasną, a wtedy wystarczy
    je stuknąć dłonią i świecą ponownie :) To dopiero technika :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-02-12 22:03:05
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-12 o 21:53, Irek.N. pisze:

    > Aaa... rozumiem.
    > Ja mam 2 lampy w samochodzie, które mi czasami gasną, a wtedy wystarczy
    > je stuknąć dłonią i świecą ponownie :) To dopiero technika :)
    A widzisz, a tu auto całkiem rozbite z nosa zrobiona jesień
    średniowiecza a lampa świeci :)
    Widać te porche ma dobrze elektryke zrobioną.
    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 6. Data: 2017-02-13 09:39:12
    Od: Tadeusz <...@n...pl>

    > Wypadek jak wypadek,

    No właśnie, ale: "nie dostosował prędkości do warunków drogowych: a jak
    konwój Antka się roz....ił to przyczyną była "utrata przyczepności przez
    koła jednego z samochodów kolumny"...
    Takie tam podwójne standardy :-(

  • 7. Data: 2017-02-13 19:40:26
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-02-12 o 21:53, Irek.N. pisze:

    > Aaa... rozumiem.
    > Ja mam 2 lampy w samochodzie, które mi czasami gasną, a wtedy wystarczy
    > je stuknąć dłonią i świecą ponownie :) To dopiero technika :)
    Bo ty masz w gratisie dodatek "soft-touch", albo modne teraz wszystko
    dotykowe :)

  • 8. Data: 2017-02-13 20:34:21
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Bo ty masz w gratisie dodatek "soft-touch", albo modne teraz wszystko
    > dotykowe :)

    No :) A żeby było weselej, to zapłaciłem mechanikowi za wyłączenie tej
    opcji, ale najwyraźniej interfejs mu nie pasuje, bo nadal jest aktywna ;)

    Miłego.
    Irek.N.