  • 1. Data: 2017-08-06 17:54:07
    Temat: S7 i 502
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W środę około 11 w dzień jechałem S7 z Gdańska do Elbląga. Na
    rozbudowywanym odcinku tej trasy, byli nawet nieliczni pracownicy którzy
    odpoczywali po kilku, jak sądzę z przepracowania. Chyba to było
    śniadanie na trawie. Stał jeden z taczką, ale po drugiej stronie drogi,
    niż budowana. Lubię spokój, toteż podobała mi się ta romantyczna cisza.
    Wczoraj jechałem z Nowego Dworu Gdańskiego do Stegny trasą 502. W Tujsku
    był wypadek, toteż samochody stały ponad dwie godziny, kilka zawróciło i
    pojechało z powrotem. Wracając po południu z Nowego Dworu Gdańskiego do
    Elbląga (19 km) miałem "przyjemność" jechać z prędkością pieszego, z
    częstymi postojami, około półtorej godziny. Policji ani śladu. Mój pech.

    Z pechowym pozdrowieniem
    MJ

  • 2. Data: 2017-08-06 19:12:01
    Temat: Re: S7 i 502
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 06.08.2017 o 17:54, Tata pisze:
> [...]
    > Elbląga (19 km) miałem "przyjemność" jechać z prędkością pieszego, z
    > częstymi postojami, około półtorej godziny. Policji ani śladu. Mój pech.

    Aha.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2017-08-06 20:07:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tata pisze tak:

    > Wracając po południu z Nowego Dworu Gdańskiego do
    > Elbląga (19 km) miałem "przyjemność" jechać z prędkością pieszego,
    > z częstymi postojami, około półtorej godziny. Policji ani śladu.
    > Mój pech.

    Ale po co policja?

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-08-06 22:27:51
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W dniu 2017-08-06 o 20:07, PiteR pisze:

    > Ale po co policja?

    Żeby ustalić powody ślimaczenia i spowodować ich usunięcie.

    Ze ślimaczym pozdrowieniem
    MJ

  • 5. Data: 2017-08-06 23:50:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tata pisze tak:

    > Żeby ustalić powody ślimaczenia i spowodować ich usunięcie.
    >
    > Ze ślimaczym pozdrowieniem

    ach, no tak :)

  • 6. Data: 2017-08-06 23:50:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystap o odszkodowanie. Minimum 6 zer i cos wiecej niz jedynka z przodu. W srode ok
    poludnia u mnie termometr za oknem w sloncu delikatnie przekroczyl 50°C.

  • 7. Data: 2017-08-10 21:33:11
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 6 Aug 2017 17:54:07 +0200, Tata
    <k...@k...net.pl> wrote:

    Ale o co chodzi?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2017-08-12 23:59:36

    Sun, 6 Aug 2017 17:54:07 +0200, w <om7e2u$v4q$1@mx1.internetia.pl>, Tata
    <k...@k...net.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Elbląga (19 km) miałem "przyjemność" jechać z prędkością pieszego, z
    > częstymi postojami, około półtorej godziny. Policji ani śladu. Mój pech.

    Właśnie po to wymyślono nawigacje z trafficiem.