  • 1. Data: 2009-01-02 10:28:15
    Temat: Sagem myX5-2 - czy da się przenieść sms-y do komputera?
    Od: "jack" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Jak w temacie - czy można to zrobić jakimś programem ? Bo program z tej firmy "My
    Pictures And Sounds" pozwala jedynie na transfer zdjęć, dzwonków...Nie ma tam nic
    do edycji i obsługi sms-ów.
    Będę wdzięczny za info w tej sprawie.
    Pozdrawiam - jack

  • 2. Data: 2009-01-02 11:13:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jack" napisał:

    > Jak w temacie - czy można to zrobić jakimś programem ?

    AFAIK Wellphone - tyle że to płatne jest :-/
    Być może istnieje jakiś soft alternatywny, chociaż wątpię, by komuś chciało
    się wysilać dla tej marki. W każdym razie się nie spotkałem.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-01-03 00:10:19
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-01-02 11:28, jack pisze:
> [...]
    > Pictures And Sounds" pozwala jedynie na transfer zdjęć, dzwonków...Nie ma tam nic

    Wellphone - płyta z programem była dodawana do telefonu
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.