  • 1. Data: 2009-01-02 10:39:18
    Temat: [Ktory operator]Powiadomienia o polaczeniu.
    Od: "Robert" <b...@o...pl>

    Witam serdecznie Grupowiczow!

    Problem jest nastepujacy: potrzebuje takich starterow GSM zeby, po
    uprzedniej aktywacji oczywiscie, byly w stanie poinformowac mnie o probie
    polaczenia na nie w sytuacji kiedy karta SIM znajduje sie poza telefonem.

    Gdzie najlepiej zaopatrzyc sie w hurotowa ilosc starterow? Potrzebuje ich
    okolo 75 sztuk. Nigdy nie zajmowalem sie ta tematyka i nie mam pojecia czy w
    przypadku starterow GSM mozna znalezc gdzies lepsza cene niz w
    salonie/kiosku.

    Bardzo dziekuje za wskazowki, zyczac jednoczesnie wielu sukcesow w Nowym
    Roku!

    Robert

  • 2. Data: 2009-01-02 10:59:34
    Temat: Re: [Ktory operator]Powiadomienia o polaczeniu.
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Robert pisze:

> [...]
    > uprzedniej aktywacji oczywiscie, byly w stanie poinformowac mnie o
    > probie polaczenia na nie w sytuacji kiedy karta SIM znajduje sie poza

    Orange. Musisz mieć aktywną pocztę głosową (jest aktywna domyślnie, ale
    trzeba przy pierwszym połączeniu dokonfigurować parę drobiazgów),
    włączyć rejestrowanie prób połączeń (domyślnie jest wyłączone) i na
    koniec uaktywnić SMSem usługę "poczta głosowa e-mailem" - powiadomienia
    będą docierały na wskazany e-mail.

    Bez poczty głosowej niestety nie da się powiadomień wysyłać na e-mail -
    tylko SMS.

  • 3. Data: 2009-01-02 11:04:30
    Od: "Robert" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał:

> [...]
    > rejestrowanie prób połączeń (domyślnie jest wyłączone) i na koniec
    > uaktywnić SMSem usługę "poczta głosowa e-mailem" - powiadomienia będą

    Nawet nie sadzilem ze jest opcja powiadomien o polaczeniach na email.
    Rozumiem, ze dla wielu kart SIM moze byc to jeden adres email, tak?

    > Bez poczty głosowej niestety nie da się powiadomień wysyłać na e-mail -
    > tylko SMS.

    Bardzo serdecznie dziekuje za pomoc. Teraz pozostaje wykombinowac gdzie
    najkorzystniej kupic spora ilosc starterow Orange.

  • 4. Data: 2009-01-02 11:18:19
    Od: "Robert" <b...@o...pl>

> [...]

    > docierały na wskazany e-mail.
    >
    > Bez poczty głosowej niestety nie da się powiadomień wysyłać na e-mail -

    Poczytalem troche na ten temat na stronie operatora i okazuje sie, ze o ile
    powiadomienia o probie polaczenia mozna ustawic z telefonu o tyle
    powiadomienia na email trzeba ustawic przez internet uprzednio rejestrujac
    kazda z kart SIM w ich systemie informatycznym via orange.pl Przy 75 kartach
    SIM bedzie to zbyt pracochlonne.

    Czy ewentualnie jeszcze jakis inny operator oferuje mozliwosc powiadamiania
    o probie polaczenia nawet wtedy kiedy karta SIM jest poza aparatem?

  • 5. Data: 2009-01-02 12:03:29
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Robert pisze:

    > Nawet nie sadzilem ze jest opcja powiadomien o polaczeniach na email.
    > Rozumiem, ze dla wielu kart SIM moze byc to jeden adres email, tak?

    Tak.

  • 6. Data: 2009-01-02 12:06:11
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Robert pisze:

> [...]
    > rejestrujac kazda z kart SIM w ich systemie informatycznym via orange.pl
    > Przy 75 kartach SIM bedzie to zbyt pracochlonne.

    http://www.orange.pl/portal/map/map/discover_categor
    y?pageid=1449721&id=1451451

    Jedną z możliwości aktywacji usługi jest wysłanie SMSa wg konkretnego
    schematu. Ustawianie przez portal jest opcjonalne. Ba, w dodatku od paru
    miesięcy jest niedostępne. ;-)

  • 7. Data: 2009-01-02 12:13:07
    Od: "Robert" <b...@o...pl>

    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał:

> [...]
    >
    > Jedną z możliwości aktywacji usługi jest wysłanie SMSa wg konkretnego
    > schematu. Ustawianie przez portal jest opcjonalne. Ba, w dodatku od paru

    Faktycznie. Masz racje.

    Teraz pozostaje problem kupna sporej ilosci starterow orange po dobrej
    cenie... Na allegro znalazlem tylko startery Play po rozsadnej cenie ale ten
    operator chyba nie ma opcji powiadamiania o polaczeniu.

  • 8. Data: 2009-01-02 19:59:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Jan 2009 13:13:07 +0100, w <gjl0co$mae$1@news3.onet>, "Robert"
    <b...@o...pl> napisał(-a):

    > Teraz pozostaje problem kupna sporej ilosci starterow orange po dobrej
    > cenie... Na allegro znalazlem tylko startery Play po rozsadnej cenie ale ten
    > operator chyba nie ma opcji powiadamiania o polaczeniu.

    Powiadamia sms-em.

  • 9. Data: 2009-01-02 22:11:35
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    "Robert" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > poinformowac mnie o probie polaczenia na nie w sytuacji
    > kiedy karta SIM znajduje sie poza telefonem.

    W Plusie przychodzi sms, gdzie jako numer nadawcy SMSa jest
    ten, który próbował do mnie dzwonić podczas prowadzonej
    przeze mnie rozmowy czy też gdy mój telefon nie był
    zalogowany do sieci. Ale to można róznie konfigurować. W
    simplusie też to powinno być.

    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805071

    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 10. Data: 2009-01-02 22:16:02
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Powiadamia sms-em.

    ta.... ale jak jest karta w telefonie, a nie obok na stole