  • 1. Data: 2017-07-11 17:01:41
    Temat: Samoobsługowy szrot - złomowisko
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jadąc z Krakowa w kierunku Warszawki po prawej stronie gdzieś w Węgrzcach
    lub już w Bibicach widzę po prawej stronie setki wymontowanych z aut drzwi
    i inne części... Wygląda to jak składowisko wymontowanych już części
    samochodowych gotowych do sprzedania. Ktoś włożył sporo pracy aby te części
    wymontować i poukładać...

    Czy są w Polsce inne złomowiska samochodowe takie bardziej "samoobsługowe"?
    Gdzie można kupić część tanio, jeszcze "na pniu"?

    Miejsca gdzie kompletne samochody stoją na placu, na ten plac wpuszcza się
    klienta z zestawem kluczy i śrubokrętów aby sobie np samemu pół-ośkę lub
    gniazdo zapalniczki czy jakąś plastikową pierdółkę do swego starego Golfa
    wymontował?

    Jest coś takiego w okolicy Krakowa?

  • 2. Data: 2017-07-12 18:44:22
    Temat: Re: Samoobsługowy szrot - złomowisko
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

[...]

    ---
    Widać bardziej opłaca się rozkręcać niż dawać rozkręcać. Taki sam szrot
    znajdziesz np w Jerzmanowicach.

  • 3. Data: 2017-07-12 19:22:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:
    > ---
    > Widać bardziej opłaca się rozkręcać niż dawać rozkręcać.

    Nie jestem pewny czy to faktycznie dobry wniosek...

    > Taki sam szrot
    > znajdziesz np w Jerzmanowicach.

    Taki sam w sensie tego na wyjeździe z Krakowa na Warszawę?

  • 4. Data: 2017-07-12 23:59:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > ---
    > Widać bardziej opłaca się rozkręcać niż dawać rozkręcać.

    Nie jestem pewny czy to faktycznie dobry wniosek...
    ---
    Bo Tesle w całości sprzedają ?

    > Taki sam szrot
    > znajdziesz np w Jerzmanowicach.

    Taki sam w sensie tego na wyjeździe z Krakowa na Warszawę?
    ---
    No taki sam

  • 5. Data: 2017-07-13 00:01:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Nie jestem pewny czy to faktycznie dobry wniosek...
    > ---
    > Bo Tesle w całości sprzedają ?

    Nie. Z Tesla nie ma to nic wspólnego.

  • 6. Data: 2017-07-13 00:13:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Nie. Z Tesla nie ma to nic wspólnego.
    > ---
    > To może jednak bardziej opłaca się w częściach

    Ale dlaczego tak sądzisz?

  • 7. Data: 2017-07-13 00:15:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"