    From: vonBraun <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Samsung U800 słuchawki i radio FM
    Date: Mon, 06 Apr 2009 19:36:27 +0200

    Witam,

    Kupiłem komórkę i testuję jej możliwości. Jakoś nie udaje mi się
    uruchomić radia FM. Problem leży być może w słuchawkach (które mają
    działąć jako antena - wprawdzie
    telefon po ich podłączeniu zgadza się włączyć radio FM ale niewiele
    poza piskami i trzaskami słychać na całym zakresie częstotliwości.

    Drugi problem polega na braku sereofoniczności dźwięku w słuchawkach
    Słuchawki te mają napisy, "dumnie" opisusjące
    jako "L" i "R", każdą z wsadzanych
    do ucha końcówek ale nie chcą odtwarzać stereofonicznie nawet jeśli
    część z głośniczkami wyjmę i podłącze do czegoś o czym wiem że na
    wyjściu ma stereo. Podobnie wymiana części słuchawkowej na inne
    słuchawki, (NA PEWNO stereofoniczne) skutkuje brakiem stereofoniczności
    dxwięku (słuchawki to produkt chinolski - jedyny dostępny w moim rejonie)

    Mam szereg wątpliwości i stąd pytania:

    Czy komuś udało się używać radia FM w samsungu U800?
    Czy samsung ten na kablu do słuchawek ma sygnał stereo czy mono?
    Jeśli stereo to jak(gdzie) znaleźć słuchawki które dadzą ten efekt?
    Podobno słuchawki bluetooth można ustawić na odbiór stereo
    i będą wsółpracowały z Samsungiem - jest taka opcja w telefonie
    - może kupić takie? Jeśli tak to jakie?

    pozdrawiam
    vonBraun