  • 1. Data: 2011-03-13 15:44:24
    Temat: Samsung c650 - odbiór analogowy naziemny
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Stałem się szczęśliwym posiadaczem tego telewizora.
    Jednak podczas prób wyszukania kanałów naziemnych analogowych coś jest
    nie tak. Nie znajduje ani jednego. Dostaję komunikat o braku albo za
    słabym poziomie sygnału. Moja instalacja antenowa faktycznie nie należy
    do najlepszych (jedna antena siatkowa z której korzystają cztery
    telewizory) a w dodatku ukształtowanie terenu nie jest zbyt korzystne.
    Niemniej wszystkie analogowe TV CRT działają, choć jakość obrazu jest
    daleka od idealnej.

    Czy nowoczesne telewizory LCD mają jakieś szczególne wymagania jeśli
    chodzi o antenę? Wymagają odpowiedniego poziomu sygnmału, żeby złapać
    cokolwiek?

    A może to kwestia ustawień?

  • 2. Data: 2011-03-13 16:35:32
    Temat: Re: Samsung c650 - odbiór analogowy naziemny
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Atlantis <n...@n...pl> napisał(a)
> [...]
    > Jednak podczas prób wyszukania kanałów naziemnych analogowych coś jest
    > nie tak. Nie znajduje ani jednego. Dostaję komunikat o braku albo za

    Wyszukujesz tylko DVB-T, a w Twojej okolicy nie ma?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-03-13 17:08:11
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-03-13 17:35, Tomek Kańka pisze:

    > Wyszukujesz tylko DVB-T, a w Twojej okolicy nie ma?

    Nie. Ustawiłem na wyszukiwanie stacji analogowych.
    DVB-T chyba faktycznie pod Krakowem nie działa jeszcze...

  • 4. Data: 2011-03-13 17:51:18
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-13 18:08, Atlantis pisze:

    > Nie. Ustawiłem na wyszukiwanie stacji analogowych.
    > DVB-T chyba faktycznie pod Krakowem nie działa jeszcze...

    Miałem to samo, o dziwo po przełączeniu na tv kablowa w ustawieniach
    odnalazł mi wszystko co mam na analogowej siatce.

  • 5. Data: 2011-03-16 10:10:35
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:4d7ce623$0$2445$6...@n...neostrada.p
    l,
    Atlantis <n...@n...pl> nastukał:
    > A może to kwestia ustawień?

    w pracy mam szajsunga który potrafi nie wyświetlać obrazu gdy sygnał jest za
    silny. mam takie dwa kanały które mimo skróecenia anteny sa nadal
    przesterowane. pozostałe 15 analogowych i 6 muxów które odbieram są ok.
    spróbuj przełaczyc na kanały kablowe, że szajsung ma inny raster kanałowy
    dla telewizji naziemnej i kablowej.

    --
    VSS