  • 1. Data: 2010-01-29 16:00:51
    Temat: Schemat falownika keb f4 0,75KW poszukiwany
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    Witam
    potrzebuję schematu chociaż płytki mocy ww. falownika
    czy jest szansa na zdobycie go czy to tylko marzenia
    padł zasilacz impulsowy na tej płytce
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-29 21:14:27
    Temat: Re: Schemat falownika keb f4 0,75KW poszukiwany
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > potrzebuję schematu chociaż płytki mocy ww. falownika
    > czy jest szansa na zdobycie go czy to tylko marzenia
    > padł zasilacz impulsowy na tej płytce
    > pozdrawiam
    niestety schematu falownika nie mam, ale mam problem z odpalenie KEB F5 -
    jest ktos kto miał stycznośc z tymi falownikami ?

  • 3. Data: 2010-01-29 21:26:23
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > niestety schematu falownika nie mam, ale mam problem z odpalenie KEB F5 -
    > jest ktos kto miał stycznośc z tymi falownikami ?

    jest podobny do f4 pisz w czym masz problem

  • 4. Data: 2010-01-30 12:18:25
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > jest podobny do f4 pisz w czym masz problem

    Po piewsze czy jest on w stanie dac mi na wyjściu 1300 Hz, na tabliczce
    widnieje 0..1600Hz, ale w dokumentacji widze max 400 Hz.. Jest 1600Hz, ale
    jako częstotliwośc znamionowa silnika. a to chyba nie to samo :-)

    Pozatym troche głupie, nie moge go odpalic nawet na te 400 Hz, mam wersje
    "basic" ustalam parametry z tabliczki, (prąd, predkosc znam, napięcie)..
    odpalam z panela i uruchamia sie na jakieś 3Hz, zmiana obrotów z panela nie
    działa, potencjometr i wejsci 0-10 tez nie reaguje, a nie moge zrozumiec jak
    mam wybrać "sposób" którym zadaje mu czestotliwość,

    parametrów ma cala masę, wiec moze cos jeszcze trzeba ustawic o czym
    zapomniałem ....cos robie źle, wczesiej bawilem sie z lenze.. ale potrzebuje
    rozkręcic wrzeciono do 80 k obr ....