  • 1. Data: 2011-09-19 07:15:46
    Temat: Skąd ta niechęć producentów do wyświetlaczy biegów?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Oglądam sobie nowe modele motocykli (Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW).
    Patrzę głównie na modele turystyczne - więc drogie i dobrze wyposażone.
    Tylko Suzuki oferuje w standardzie wyświetlacz biegów.

    Dlaczego producenci nie instalują tego pożytecznego dodatku? W moim Fazerze
    sam sobie taki zainstalowałem i trudno mi sobie wyobrazić jazdę bez tego.

  • 2. Data: 2011-09-19 07:35:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > W moim
    > Fazerze sam sobie taki zainstalowałem i trudno mi sobie wyobrazić jazdę
    > bez tego.

    Kluczowe jest to: jedynka w dol!
    Jak to przyswoisz to prawdopodobnie dasz rade bez wyswietlacza.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-09-19 07:53:38
    Od: amos <g...@g...com>

    On 19 Wrz, 09:15, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > W moim Fazerze sam sobie taki zainstalowałem i trudno mi sobie wyobrazić jazdę bez
    tego.

    Jak dawales sobie rade przed jego instalacja?

    --
    amos

  • 4. Data: 2011-09-19 08:03:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "amos" napisał w wiadomości grup
    5g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
    > jazdę bez tego.

    Jak dawales sobie rade przed jego instalacja?

    ============

    Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci się
    jechać na trójce, gdy chciałeś przed zakrętem mieć dwójkę? Każdemu się
    zdarza.
    Każdemu oprócz tych, którzy mają wyświetlacz biegów. Argumenty przeciwników
    tego drobiazgu podobne są do argumentów przeciwników wspomagania kierownicy,
    czy elektrycznych szyb w samochodzie. Nie miał - myśli, że to zbędne. Użył
    raz - i nie może się nadziwić, że potrafił żyć bez tego.

  • 5. Data: 2011-09-19 08:22:33
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 09/19/11 10:03, Marcin N wrote:
    > Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci
    > się jechać na trójce, gdy chciałeś przed zakrętem mieć dwójkę? Każdemu
    > się zdarza.

    Zdarza, ale w moim przypadku nie ma to nic wspólnego z brakiem wskaźnika
    zmiany biegów :)

> [...]
    > wspomagania kierownicy, czy elektrycznych szyb w samochodzie. Nie miał -
    > myśli, że to zbędne. Użył raz - i nie może się nadziwić, że potrafił żyć

    Porównanie IMHO nietrafione, choć rozumiem co próbujesz wykazać. Nie
    sądzę by byli tutaj (czy w ogóle) jacyś zażarci przeciwnicy tego
    wynalazku. Mi to niepotrzebne (a zdarzało mi się jeździć na motocyklach,
    które miały to fabrycznie, np. Gladius), sądzę tylko że bardziej
    przydałoby się na torze niż do turystyki. Z ciekawości jakie modele
    dokładnie oglądałeś, bo rozumiem że BMW K1600GTL nie brałeś pod uwagę? :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2011-09-19 08:23:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo

    > Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci się
    > jechać na trójce, gdy chciałeś przed zakrętem mieć dwójkę? Każdemu się
    > zdarza.

    A obrotomierza Yamahaha nie dala w tym fazerze?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-09-19 08:32:17
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kamil Nowak 'Amil'"
    Kluczowe jest to: jedynka w dol!
    Jak to przyswoisz to prawdopodobnie dasz rade bez wyswietlacza.

    No chyba ze Jafa albo siakis ekstremalny sport...
    na tor dobra rzecz taki wyswietlacz

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-09-19 08:52:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > zdarza.

    A obrotomierza Yamahaha nie dala w tym fazerze?

    ==============

    Zgaduję, do czego zmierzasz. Bez wyświetlacza cały czas liczyłem w pamięci:
    obroty X, prędkość Y, to będzie bieg numer... chwila, już prawie... tak,
    chyba piątka... a może czwórka? I tak sobie jechałem i liczyłem zamiast
    skupiać się na ważniejszych rzeczach.

    Z wyświetlaczem jest po prostu wygodnie. Nikogo nie zmuszam, pytam tylko,
    dlaczego taki drobiazg nie jest oferowany w standardzie przez nikogo oprócz
    Suzuki.

  • 9. Data: 2011-09-19 08:55:38
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup

    Z ciekawości jakie modele
    dokładnie oglądałeś, bo rozumiem że BMW K1600GTL nie brałeś pod uwagę? :)

    ================

    Tak "wysoko" nie doszedłem. Ograniczyłem się maksymalnie do 1300.

  • 10. Data: 2011-09-19 09:05:08
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tak "wysoko" nie doszedłem. Ograniczyłem się maksymalnie do 1300.

    To niezbyt dokladnie do tych 1300 sie "ograniczales", bo w 1000 jest
    w sumie nie wiem po co, chyba dla ozdoby? bo nie mieli innego pomyslu, co
    tam wstawic? a mogli bardziej przydatny wskaznik paliwa (chyba taki
    widzialam w 800 albo 650)

    --
    ania