  • 1. Data: 2015-09-27 17:31:19
    Temat: Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania był Bosch
    Od: z <...@...pl>

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/sk
    andal-z-autami-volkswagena-producentem,32,0,1913888.
    html

    W komentarzach jest takie info:

    "Sterowniki silników od Boscha są już programowane w ich fabryce."

    Teraz będą wszyscy rżnąć głupa?

    A z innej beczki. Może teraz będzie można taniej kupić młodego
    volkswagena z wyprzedaży? :-)
    Bo chyba zmiana oprogramowania nic tu nie da. Osiągi spadną i silnik
    będzie mniej konkurencyjny :-)

  • 2. Data: 2015-09-27 18:20:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > volkswagena z wyprzedaży? :-)
    > Bo chyba zmiana oprogramowania nic tu nie da. Osiągi spadną i silnik

    Może i przeprogramują, ale zaraz pojawi się całe stado warsztatów,
    prowadzonych przez Januszy, które będą z powrotem przeprogramowywać ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2015-09-27 19:09:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > A z innej beczki. Może teraz będzie można taniej kupić młodego
    > volkswagena z wyprzedaży? :-)

    Nie będzie można. Zysk połkną handlarze.

    > Bo chyba zmiana oprogramowania nic tu nie da. Osiągi spadną i silnik
    > będzie mniej konkurencyjny :-)

    a kogo osiagi? Jeszcze będa się cieszyć ze mniej pali.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-09-27 19:12:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Skandal z autami Volkswagena. Producentem feralnego oprogramowania
    > był Bosch

    Wielkie mi co. Wersja na rynek polski miałaby samocofajacy się licznik
    na 200 tys.

  • 5. Data: 2015-09-27 21:01:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 18:20, Yogi(n) pisze:
> [...]
    >
    > Może i przeprogramują, ale zaraz pojawi się całe stado warsztatów,
    > prowadzonych przez Januszy, które będą z powrotem przeprogramowywać ;-)

    Ddp..l się od Janusz-a/y.
    Takie warsztaty prowadzą Rysie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2015-09-27 22:17:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    andal-z-autami-volkswagena-producentem,32,0,1913888.
    html

    > Ddp..l się od Janusz-a/y.
    > Takie warsztaty prowadzą Rysie.

    Się nie denerwuj, też się załapiesz.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2015-09-28 22:29:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 22:17, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    andal-z-autami-volkswagena-producentem,32,0,1913888.
    html

    > Się nie denerwuj, też się załapiesz.

    A bo to se każdy gębę wyciera Januszami jakby innych nie było :)
    a to w sumie dość rzadkie imię.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2015-09-28 22:32:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z urzedu te samochody powinny byc pozbawione przegladu.

  • 9. Data: 2015-09-28 23:19:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-28 22:32, Zenek Kapelinder wrote:
    > Z urzedu te samochody powinny byc pozbawione przegladu.

    No więc właśnie chyba nie. Nie powinny być dopuszczone do sprzedaży
    (choć w sumie czemu nie - warunki testowe spełniały;), ale wymahania na
    stacji są chyba niższe niż euro 5 bo jednakowe dla wszystkich samochodów
    zarejestrowanych po chyba 2004.

    Shrek.

  • 10. Data: 2015-09-29 10:29:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Z urzedu te samochody powinny byc pozbawione przegladu.

    Do czasu przescia testu emisji spalin ? Przejda :-)

    Z urzedu to powinny byc pozbawione homologacji typu i niedopuszczone
    do ruchu ... zalozysz sie, ze do tego nie dojdzie ? :-)

    J.