  • 1. Data: 2010-02-03 07:40:18
    Temat: Skanowanie - dziwny problem
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    witam,

    dziwna sprawa, skanuje dokument na urzadzeniu wielofunkcyjnym SAMSUNG
    CLX-3175 (widac normalnie tresc) ale biale tlo wyglada na troche
    zaciemnione, i te ciemniejsze pola to jakby duze pixele (kwadraty) w roznych
    odcieniach.

    Ten sam plik otworzony w innym komputerze wyglada OK.

    Skanowalem do BMP / PDF przeinstalowalem na tym laptopie sterowniki skanera
    (usunalem i wgralem na nowo), to samo ze sterownikiem karty graficznej ATI

    Nie mam dalej pomyslu co z tym robic... :(

  • 2. Data: 2010-02-03 23:07:02
    Temat: Re: Skanowanie - dziwny problem
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hkb99s$6ro$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > graficznej ATI
    >
    > Nie mam dalej pomyslu co z tym robic... :(

    A jaka glebie kolorow masz ustawiona na swoim komputerze? Czasem tak to
    widac przy kolorach 16bit.
    Sprawdz to tam, gdzie sie zmienia rozdzielczosc ekranu

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2010-02-04 09:22:26
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Dexter-Labolatory pisze:
    > Ten sam plik otworzony w innym komputerze wyglada OK.

    Czyli skaner i jego sterowniki są w porządku.

    > Skanowalem do BMP / PDF przeinstalowalem na tym laptopie sterowniki
    > skanera (usunalem i wgralem na nowo), to samo ze sterownikiem karty
    > graficznej ATI

    Po co, skoro z powyższego wynika, że akurat to, co zmienia-
    łeś, było *w porządku*?

    Jaką masz ustawioną głębię koloru na ekranie? Czy te "inne"
    komputery to też komputery przenośne? Notebooki często mają
    tragicznej jakości ekrany TN o marnym odwzorowaniu odcieni
    szarości i generalnie nie nadają się do pracy z grafiką.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |