eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSklep Orange przez Internet - brandują telefony / smartfony dostępne w ofertach bez abonamentu? › Sklep Orange przez Internet - brandują telefony / smartfony dostępne w ofertach bez abonamentu?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Subject: Sklep Orange przez Internet - brandują telefony / smartfony dostępne w
    ofertach bez abonamentu?
    Date: Thu, 27 May 2021 18:40:00 +0200

    Hejka.

    Chyba przyszedł czas, że muszę zmienić telefon (a ja głupi - prawie jak
    Bill G., który twierdził, że 640 kB wystarczy każdemu - sądziłem, że
    telefon z 2GB RAM i 16GB pamięci masowej - da radę przez dłuższy czas).

    Szukam różnych modeli, przeglądam parametry itp. itd., zerkam na Ceneo i
    tam czasem trafiam na niezłe ceny modeli dostępnych w sklepie Orange.
    Powiedzcie, czy sprzedawane w ich sklepie modele, dostępne bez
    abonamentu nie są skalane jakimś ichnim softem (lub co gorsza mają
    założone jakieś blokady)? Bo zerkając na modele do (na razie) mniej
    więcej 1500 złotych, bywają różnice cenowe wynoszący 200-300 (a czasem i
    lepiej) między najtańszym a najdroższym egzemplarzem tego samego modelu
    w różnych sklepach.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/