  • 1. Data: 2011-06-29 03:59:50
    Temat: Skradziono sprzęt
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Witam.
    Piszę w imieniu kumpla, któremu w Zamościu dnia 18.06.2011 skradziono
    aparat z 2 obiektywami:
    Body Nikon D300s numer seryjny 6020955
    Obiektyw Nikkor AF 80-200mm f/2.8 numer seryjny 1045766
    Obiektyw Nikkor AF 50mm f/1.8 numer seryjny 2008439
    Jakby ktoś coś widział, słyszał będę wdzięczny za wszelkie info.
    Pozdrawiam.

    --
    Krasnal...

  • 2. Data: 2011-06-29 20:13:42
    Temat: Re: Skradziono sprzęt
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    > Obiektyw Nikkor AF 50mm f/1.8 numer seryjny 2008439
    > Jakby ktoś coś widział, słyszał będę wdzięczny za wszelkie info.

    W naszym kochanym (czytaj 'postsowieckim') kraiku nie ma centralnego
    rejestru skradzionych i obłożonych zastawem samochodów, a co dopiero
    mówić o innym sprzęcie, nie tak powszechnie używanym!
    Wiem, bo chciałem dwa lata temu kupić używany samochód, naprawdę można
    się 'przejechać' na pokolenia!

    Drzewiecki mówił prawdę, 'Polska to bandycki kraj', ten skradziony
    sprzęt spokojnie można sprzedać przez internet w majestacie prawa, nie
    mówiąc o zawodowych paserach i ich ciemnych kanałach dystrybucji.

  • 3. Data: 2011-06-29 20:31:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-06-29 22:13:42 +0200, J-L-F <j...@o...pl> said:

> [...]
    > sprzęt spokojnie można sprzedać przez internet w majestacie prawa, nie
    > mówiąc o zawodowych paserach i ich ciemnych kanałach dystrybucji.

    Tak z ciekawości.
    W jakich nie _bandyckich_ krajach takowe rejestry istnieją? W sensie
    ich skuteczności. Gdzie idąc na policję dowiem się że totamtosiamto
    jest czyste i dostanę stosowny glejt, że jakby jednak czyste nie było,
    to mnie przeproszą a nie do pierdla wsadzą?
    Serio i bez kpin pytam.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-06-29 21:26:46
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 29/06/2011 21:31, JA wrote:
> [...]
    > czyste i dostanę stosowny glejt, że jakby jednak czyste nie było, to
    > mnie przeproszą a nie do pierdla wsadzą?

    UK :
    http://www.autotrader.co.uk/advice/2010/07/safety-an
    d-security/illegal-cars
    (można taniej niż na tej witrynie, ale dobrze opisują zaskres sprawdzenia)

    B.

  • 5. Data: 2011-06-30 06:41:49
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > mówić o innym sprzęcie, nie tak powszechnie używanym!
    > Wiem, bo chciałem dwa lata temu kupić używany samochód, naprawdę można

    samochody się jednak rejestruje i podaje numery nadwozia i kiedyś silnika.
    gdyby zakup każdego drobiazgu trzebaby rejestrować to tez byś pisał o bandyckim
    kraju, w którym każdego traktuje się jak złodzieja.

    a od dzisiaj mamy tzw. kulturę oświadczeń.
    może kiedyś za skłamanie przy oświadczeniu "sprzedaję sprzęt, który mam prawo
    sprzedać" kodeks karny przewidzi karę.

  • 6. Data: 2011-06-30 07:29:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.06.2011 08:41, TheGuru wrote:

> [...]
    >
    > a od dzisiaj mamy tzw. kulturę oświadczeń.
    > może kiedyś za skłamanie przy oświadczeniu "sprzedaję sprzęt, który mam prawo

    W tym sęk, że on nie ma prawa tego sprzedać.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 7. Data: 2011-06-30 14:05:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    com...
> [...]
    d-security/illegal-car
    > s (można taniej niż na tej witrynie, ale dobrze opisują zaskres

    Auta skradzione przed godzina tez tam sa? ;)

  • 8. Data: 2011-07-01 20:51:18
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W tym sęk, że on nie ma prawa tego sprzedać.
    E tam, niech oświadczy w umowie kupna/sprzedaży, że sprzęt należy do niego i
    z głowy ;)
    Pozdrawiam
    FJ

  • 9. Data: 2011-07-02 10:55:54
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skuteczności. Gdzie idąc na policję dowiem się że totamtosiamto jest
    > czyste i dostanę stosowny glejt, że jakby jednak czyste nie było, to mnie

    Ciekawe w jakim normalnym kraju, prokurator mając numery skradzionego
    telefonu ( imei i numer AKTYWNEJ I UŻYWANEJ przez złodziej karty)
    umorzy postępowanie z powodu niewykrycia sprawcy.
    Jaki to ma związek z ukradzionym aparatem? Ano taki, że ten, co zajumał
    telefon mógł się rozwinąć.

  • 10. Data: 2011-07-02 11:55:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-02 12:55:54 +0200, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

> [...]
    > umorzy postępowanie z powodu niewykrycia sprawcy.
    > Jaki to ma związek z ukradzionym aparatem? Ano taki, że ten, co zajumał

    W USA, w Grecji, we Francji, we Włoszech i wielu innych. Te mi przyszły
    do głowy tak od razu.
    Czy ja dobrze was rozumiem? Polska to kraj złodziei, skorumpowanych
    polityków i prawników, absolutnego bezprawia itd.?
    Czy poza jej granicami to ino czystość miłość cud mniud i oszeszki?
    W promieniu 1500 km nie ma granic. Wsiadasz w samochód i już.