  • 1. Data: 2013-05-25 21:48:35
    Temat: Słabe przyspieszenie keeway hurricane
    Od: keeres <krzysiek09901wp.pl2@_NOSPAM_wp.pl>

    Cześć niedawno zrobiłem sb. lekki tuning mojego keeway hurricane :
    - tłok i cylinder 65 ccm ( jakiś chiński ale może być )
    - wariator tuningowy - rolki 7g
    - wał korbowy wzmocniony
    - tłumik seria :/

    Reszta seria, skuterek osiąga ok. 75 km/h co mi wystarcza, ale ma słabe
    przyspieszenie. Zastanawiałem się nad sprężynami na sprzęgle i sprężyną
    centralną, jeśli to ma pomóc to powiedzcie jakie sprężyny kupić.

    Pomóżcie !!!

  • 2. Data: 2013-05-25 21:54:30
    Temat: Re: S?abe przyspieszenie keeway hurricane
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-25 21:48, keeres pisze:
> [...]
    > przyspieszenie. Zastanawiałem się nad sprężynami na sprzęgle i sprężyną
    > centralną, jeśli to ma pomóc to powiedzcie jakie sprężyny kupić.

    Na poczatek znajdz wysoka gore...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-05-25 22:06:06
    Od: keeres <krzysiek09901wp.pl2@_NOSPAM_wp.pl>

    Jak nie masz zamiaru pomagać to nie spamuj przynajmniej :D

  • 4. Data: 2013-05-25 22:10:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-25 22:06, keeres pisze:
    > Jak nie masz zamiaru pomagać to nie spamuj przynajmniej :D

    Ze co ja robie ? Noz kurwa mac. Jebane szczyle na swoich pierdolonych
    chinskich skuterach !

  • 5. Data: 2013-05-25 22:25:36
    Od: keeres <krzysiek09901wp.pl2@_NOSPAM_wp.pl>

    Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego złoma i
    świruje.

  • 6. Data: 2013-05-25 22:57:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-25 22:25, keeres pisze:
    > Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego złoma
    > i świruje.

    fajne :)

  • 7. Data: 2013-05-26 09:26:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "keeres" <krzysiek09901wp.pl2@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:e9af05ee46c56458a1ad45e87b32e56d$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Weź sb. tego swojego harlejka i w du** wsadź. Kupił brudas starego
    > złoma i świruje.

    Ścigacz.pl - sklep online z warzywami. Specjalność - buraki.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2013-05-26 16:52:16
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    też jestem tego samego zdania.... harlej to chuj nie motor .... nadaje sie
    na wiochę za krowami jechać .....

  • 9. Data: 2013-05-26 17:44:29
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-05-25 22:10, Kuczu pisze:
    > Ze co ja robie ? Noz kurwa mac. Jebane szczyle na swoich pierdolonych
    > chinskich skuterach !

    Co się dziwisz? Nowe czasy nowe pokolenie ...
    Taki wyraz widział w internecie, ze niby na grupach spamują, to dostałeś :-)

  • 10. Data: 2013-05-26 20:48:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > też jestem tego samego zdania.... harlej to chuj nie motor .... nadaje
    > sie na wiochę za krowami jechać .....

    Wiochmeni topostują w usenecie, a na harleya jeszcze długo nie będzie
    ich stać. Podobnie zresztą, jak na znajomość pisowni.

    --
    Yogi(n)