  • 1. Data: 2011-02-17 20:27:24
    Temat: Słownik językowy
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    Witam serdecznie,

    Otóż mam do zrealizowania projekt będący słownikiem językowym dostepnym
    poprzez przeglądarkę.
    Czyli powiedzmy wpisuje słówko po polsku i wybieram języki na jaki ma
    odbywać się tłumaczenie.

    Powiedzmy obsługiwałby 10 języków.

    Technologia wykonania PHP+MySQL+JQuery.

    1. Jaki jest koszt wykonania takiego portalu?
    2. Czy są dostępne jakieś gotowe językowe bazy danych?
    A może lepiej niech klient sam tworzy i wprowadza nowe słowniki?

    Jeżeli niezbyt precyzyjnie się wyraziłem to postaram się to doprecyzować

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-02-17 21:49:12
    Temat: Re: Słownik językowy
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 17.02.2011 21:27, Marcin pisze:
    > Technologia wykonania PHP+MySQL+JQuery.
    >
    > 1. Jaki jest koszt wykonania takiego portalu?
    Pewnie koło 100..150zł jak się gimnazjalista/licealista znajdzie.

    > A może lepiej niech klient sam tworzy i wprowadza nowe słowniki?
    Pewnie, że lepiej.

    Michoo