  • 11. Data: 2010-04-13 14:44:09
    Temat: Re: Śmierć Prezydenta w mediach
    Od: "bluepoint" <b...@w...pl>

    > Dokładnie. Takie szmaty jak Olejnik płaczą na antenie.
    > KURWA Ci ludzie nie mają ani wyczucia ani honoru.

    Qrde, są jednak ludzie bez taktu (a być może i honoru). Nie potrafisz
    uszanować żałoby narodowej ?!
    Myślę, że tutaj nie miejsce na Twoje marginalne wynurzenia i obrzucanie
    ludzi błotem.
    Tutaj jest pl.rec.telewizja. Zadzwoń do Radio Maryja - tam takich puszczają!

    bluepoint

  • 12. Data: 2010-04-13 14:50:21
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Ty se żołobą mordy nie wycieraj. Masz ją
    jeszcze zaplutą od plucia na ludzi o których
    mówisz.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 13. Data: 2010-04-13 14:56:52
    Od: "bluepoint" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > Ty se żołobą mordy nie wycieraj. Masz ją
    > jeszcze zaplutą od plucia na ludzi o których
    > mówisz.

    Co Ty możesz powiedzieć o moim pokoleniu...? Idź się wysikać młodziaku..
    Gdy strajkowałem w 1981 to Ty jeszcze kaszkę jadłeś....
    Bije od Ciebie nienawiść do ludzi. Lecz ją, ale nie publicznych stronach.

    bluepoint

  • 14. Data: 2010-04-14 13:12:41
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Co Ty możesz powiedzieć o moim pokoleniu...? Idź się wysikać młodziaku..
    > Gdy strajkowałem w 1981 to Ty jeszcze kaszkę jadłeś....
    > Bije od Ciebie nienawiść do ludzi. Lecz ją, ale nie publicznych stronach.

    Nie zniżaj sie do tego poziomu, nie warto tracić nerwów a nawet
    wycierać klawiatury na dyskusję z nimi. To głeboka paranoja.

  • 15. Data: 2010-04-19 09:17:46
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "bluepoint" napisał:

    > Qrde, są jednak ludzie bez taktu (a być może i honoru). Nie potrafisz
    > uszanować żałoby narodowej ?!

    Wydaje się, że to jednak Ty i Tobie podobni nie rozumieją i nie potrafią
    uszanować żałoby. Zasada mówiąca, że o zmarłych tylko dobrze, albo nic
    powinna znaleźć zastosowanie w ten sposób, że ci co do tej pory pluli jadem
    na Lecha Kaczyńskiego powinni zastosować tę drugą mozliwość, tzn. nic.
    Ponieważ ich krokodyle łzy są niewiarygodne. Poczekamy, zobaczymy. Te
    wściekłe agresywne psy, które mnie nazywaja głupkiem i debilem same sobie
    wystawiają świadectwo. Swoją agresję, którą kierowali wcześniej na PiS, czy
    profesora Lecha Kaczyńskiego nazywanego przez nich głupkiem i debilem
    kierują teraz na tych, co ośmielają się im to wypominać. Bo to są antypolscy
    najemnicy, którzy swoim chamskim wrzaskiem usiłują zastraszyć, poniżyć i
    uciszyć wszystkich, którzy mają inne zdanie. Mam nadzieję, że jednak coraz
    mniej są słuchani. Ja nikogo tak po chamsku nie atakowałem. To znamienne i
    zastanawiające.

    Remek

  • 16. Data: 2010-04-19 09:24:53
    Od: "bluepoint" <b...@w...pl>

    Nie zginął tylko Lech Kaczyński, zginęła reprezentacja wszystkich elit
    politycznych, całej Polski.
    Wszyscy mają prawo do żałoby narodowej i jej poszanowania. Żałoba nie
    dotyczy tylko jednej opcji politycznej.
    Nie zawłaszczaj tego co do Ciebie nie należy! Swoją postawą dzielisz
    społeczeństwo.

    bluepoint

  • 17. Data: 2010-04-19 18:32:12
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Remek pisze:

> [...]
    > powinna znaleźć zastosowanie w ten sposób, że ci co do tej pory pluli
    > jadem na Lecha Kaczyńskiego powinni zastosować tę drugą mozliwość, tzn.

    Ale Ty chyba kolego trochę demonizujesz.
    Naprawdę twierdzisz, że tak wiele osób PLUŁO JADEM na ś.p. Prezydenta?
    Naprawdę?

    Krytyka? Owszem, była.
    Niesprawiedliwa krytyka? Zdarzało się. Trochę.
    Chamskie ataki? Niestety, jak na każdą postać w życiu publicznym. Ale to
    przecież był margines marginesów.

> [...]
    > PiS, czy profesora Lecha Kaczyńskiego nazywanego przez nich głupkiem i
    > debilem kierują teraz na tych, co ośmielają się im to wypominać.

    Ja Cię w żadnym razie nie nazwę głupkiem ani debilem. Ale halucynacje i
    przywidzenia to Ty masz.
    Naprawdę było tak wielu publicystów, którzy używali tych słów? NIE!

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 18. Data: 2010-04-20 08:52:53
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niesprawiedliwa krytyka? Zdarzało się. Trochę.
    > Chamskie ataki? Niestety, jak na każdą postać w życiu publicznym. Ale to

    A to jest nieprawda. Człowiek który w tym celował wspiął się na stanowisko
    wiceszefa klubu PO.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 19. Data: 2010-04-20 08:59:04
    Od: PaPi <...@...3>

    > A to jest nieprawda. Człowiek który w tym celował wspiął się na stanowisko
    > wiceszefa klubu PO.

    I ? Czy doczekales sie zapowiadanego po wystapieniach wspomnianego przez
    Ciebie Palikota raportu na temat zdrowia prezydenta Kaczynskiego ?
    Jakos po bunczucznych zapowiedziach o publikacji takowego jakies dwa
    lata temu cicho sza sie zrobilo.
    Ciekawe dlaczego.

    BTW, przypomniasz sobie moze akcje z ladowaniem w Gruzji a.d. 2008.
    Przypominam http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9

  • 20. Data: 2010-04-20 09:39:11
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > I ? Czy doczekales sie zapowiadanego po wystapieniach wspomnianego przez
    > Ciebie Palikota raportu na temat zdrowia prezydenta Kaczynskiego ?

    Mówimy o tym że to nie był margines marginesów.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII