  • 1. Data: 2010-04-10 21:34:18
    Temat: Dekodery UPC/Multimedia i NTSC
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Witam!

    Zamierzam sprowadzić telewizor z USA, który przyjmuje tylko sygnał
    NTSC. Czy dekodery oferowane przez UPC i Multimedię mają możliwość
    ustawienia takiego sygnału?

    --
    Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
    l...@t...pl

  • 2. Data: 2010-04-10 21:42:20
    Temat: Re: Dekodery UPC/Multimedia i NTSC
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 10 Apr 2010 21:34:18 +0000 (UTC), Łukasz Ledóchowski
    <l...@t...pl> wrote:

    >Witam!
    >
    >Zamierzam sprowadzić telewizor z USA, który przyjmuje tylko sygnał
    >NTSC. Czy dekodery oferowane przez UPC i Multimedię mają możliwość
    >ustawienia takiego sygnału?

    to sie oplaca??? Nie sadze, aby wspomniane urzadzenia wspieraly NTSC.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-04-10 22:37:32
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    a...@p...pl wrote:

    > to sie oplaca??? Nie sadze, aby wspomniane urzadzenia wspieraly NTSC.

    Telewizor będzie sprowadzony w ramach przeprowadzki, więc jest już
    dawno kupiony. Nowego bym raczej nie kupował, to bez sensu. Z tego co
    wiem, dekoder Strong Cyfry+ ma możliwość przekazywania sygnału NTSC,
    więc chyba jest to możliwe i u innych operatorów.

  • 4. Data: 2010-04-11 05:18:22
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Łukasz Ledóchowski pisze:

> [...]
    > wiem, dekoder Strong Cyfry+ ma możliwość przekazywania sygnału NTSC,
    > więc chyba jest to możliwe i u innych operatorów.

    A powiedz skad wezmiesz 110V/60Hz ? Tunera na 100% nie kupisz u nas z
    NTSC i nawet po EURO moga byc problemy z synchronizacja. Jesli TV nie
    jest multisystemowy to lepiej go wywalic na smieci.

  • 5. Data: 2010-04-11 10:21:18
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem, dekoder Strong Cyfry+ ma możliwość przekazywania sygnału NTSC,
    > więc chyba jest to możliwe i u innych operatorów.

    Tylko po co sobie zniekształcać obraz?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 6. Data: 2010-04-11 10:40:08
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Wiewior wrote:

    > Tylko po co sobie zniekształcać obraz?

    Nie mam doświadcznia w tym względzie. Czy strata na jakości będzie
    duża? Czy nie ma konwersji, która zachowa odpowiedni kształt obrazu?

  • 7. Data: 2010-04-11 10:48:04
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Madrzejszy od radia. wrote:

    > A powiedz skad wezmiesz 110V/60Hz ? Tunera na 100% nie kupisz u nas
    > z NTSC i nawet po EURO moga byc problemy z synchronizacja. Jesli TV
    > nie jest multisystemowy to lepiej go wywalic na smieci.

    TV nie jest multisystemowy i tylko 110/60. Na ebay znalazłem
    transformator, który ma konwertować prąd z 220/50 na 110/60,
    przynajmniej tak twierdzi sprzedawca (w opisie nie ma nic o 50/60Hz).
    Transformator kosztuje około 40 dolarów, więc wydaje się za tani, ale
    sprzedawca ma ponad 1000 komentarzy pozytywnych, żadnych negatywnych i
    dał słowo telefonicznie, że będzie działał. Sprzedawca zajmuje się
    sprzedażą części elektronicznych.

  • 8. Data: 2010-04-11 10:58:25
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Łukasz Ledóchowski pisze:

> [...]
    > sprzedawca ma ponad 1000 komentarzy pozytywnych, żadnych negatywnych i
    > dał słowo telefonicznie, że będzie działał. Sprzedawca zajmuje się

    Zerknalem tez na elektrode i radza to co napisalem wczesniej telewizor z
    USA nadaje sie u nas jako podstawek pod kwiatki lub odpad wielkogabarytowy.
    A sprzedawca na ebayu pewnie kazdy kit ci wcisnie zebys kupil u niego.
    Autotrafo kupisz tez u nas ale zrozum ze nie kupisz u nas zadnego tunera
    ktory by mial na wyjsciu NTSC, a analogu tez nie poogladasz bo w stanach
    maja inne ulozenie kanalow.

  • 9. Data: 2010-04-11 11:17:46
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Madrzejszy od radia. wrote:

> [...]
    > kupisz u nas zadnego tunera ktory by mial na wyjsciu NTSC, a analogu
    > tez nie poogladasz bo w stanach maja inne ulozenie kanalow.

    Rozumiem, chyba rzeczywiście się z tego wycofam, ale chciałbym coś
    jeszcze zrozumieć. Co oznacza inne ułożenie kanałów? A co z tym
    strongiem z NTSC w Canal+? W specyfikacji ma NTSC.

  • 10. Data: 2010-04-11 11:34:04
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Łukasz Ledóchowski pisze:

    > Rozumiem, chyba rzeczywiście się z tego wycofam, ale chciałbym coś
    > jeszcze zrozumieć. Co oznacza inne ułożenie kanałów? A co z tym
    > strongiem z NTSC w Canal+? W specyfikacji ma NTSC.

    No niby faktycznie ma, najlepiej zapytac kogos kto ma takowy zeby
    sprawdzil czy w menu mozna zmienic
    PAL/NTSC bo na obsluge klientow bym nie liczyl
    ich konsultanci nie maja zielonego pojecia co sprzedaja.

    Pozostaje problem 60Hz. napisz moze co to za model telewizora bo ciezko
    wrozyc z fusow.