  • 1. Data: 2012-04-24 10:30:04
    Temat: Śmierdzi po nabiciu klimy ...
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    Witam
    Co może być przyczyną że jak się włączy klime to śmierdzi jakby spalonym
    olejem? Klime nabijałem i po nabiciu jest ten objaw. Wcześniej było wszystko
    ok. Samochód Audi B5 99r

  • 2. Data: 2012-04-24 10:57:07
    Temat: Re: Śmierdzi po nabiciu klimy ...
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "LOSU" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Co może być przyczyną że jak się włączy klime to śmierdzi jakby spalonym
    > olejem? Klime nabijałem i po nabiciu jest ten objaw. Wcześniej było
    > wszystko ok. Samochód Audi B5 99r
    za dużo czynnika
    i pali się cóś przy sprzęgle (samo sprzęgło, cewka, pasek napędu)
    albo w końcu klima działa chłodzi i ożyły grzyby - czyli nie jest to smród
    spalenizny.

  • 3. Data: 2012-04-24 12:50:18
    Temat: Re: ?mierdzi po nabiciu klimy ...
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Może spec zapomniał włożyć filtr kabinowy ?

    gregor

  • 4. Data: 2012-04-24 17:42:46
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-24 12:50, gregor pisze:
    > Może spec zapomniał włożyć filtr kabinowy ?

    Bez filtra kabinowego też nie powinno śmierdzieć.

  • 5. Data: 2012-04-24 19:57:51
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 10:30, "LOSU" <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > olejem? Klime nabijałem i po nabiciu jest ten objaw. Wcześniej było wszystko

    Czy układ napełniono właściwą ilością czynnika? Czy wcześniej klima na
    pewno działała?

  • 6. Data: 2012-04-24 21:06:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PM wrote:
> [...]
    > i pali się cóś przy sprzęgle (samo sprzęgło, cewka, pasek napędu)
    > albo w końcu klima działa chłodzi i ożyły grzyby - czyli nie jest to

    mnie gnoje tak załatwiili sprzęgło a spitolone sprzęgło mi załatwiło wyjście
    z ECU. Błąd na ECU uziemił mi Cytrynę i do warsztatu pojechąłem na lawecie.

  • 7. Data: 2012-04-25 09:19:39
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    Czy układ napełniono właściwą ilością czynnika? Czy wcześniej klima na
    pewno działała?

    Działała, już nie śmierdzi tak bardzo. Kupiłem w lidlu jakiś preparat do
    klimatyzacji. W5 czy cos takiego.

  • 8. Data: 2012-04-25 19:55:16
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 25 Kwi, 09:19, "LOSU" <l...@g...pl> wrote:
    > Czy układ napełniono właściwą ilością czynnika? Czy wcześniej klima na
    > pewno działała?
    >
    > Działała, już nie śmierdzi tak bardzo. Kupiłem w lidlu jakiś preparat do
    > klimatyzacji. W5 czy cos takiego.

    No tak... tylko, że poprzez nabicie nie zagrzybili Ci układu (bo do
    tego ten W5 pewnie kupiłeś), a i brzydki zapach z parownika nie
    kojarzy się raczej z olejem..