  • 11. Data: 2017-12-06 13:50:10
    Temat: Re: Smiertelny wypadek w Kliniskach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-06 o 13:44, p...@g...com pisze:
    > --Na stacji pewnie monitoring, moze cos widzial, kierowca ciezarowki tez moze cos
    powiedziec - istotne ile czasu minelo od zmiany pasa do zderzenia.

    > w Niemczech 3 sekundy potem wspolwina

    Potem, czy wcześniej?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-12-06 13:58:01
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    a.pl...

    > To uzasadnij, wielki znawco Kodeksu.

    Nie trzeba być znawcą wielkim, wystarczy przeciętnym, by nie wypisywać
    bredni podważających winę sprawcy. Doszło do rażącego naruszenia przepisów,
    którego skutkiem był wypadek prowadzący do śmierci.

  • 13. Data: 2017-12-06 14:07:53
    Od: p...@g...com

    --Potem, czy wcześniej?

    po 3 sekundach powinienes rozpoczac hamowanie jesli ktos np wjechal pod maske (bez
    wymaganego odstepu), po tym czasie jesli np w wyniku sytuacji drogowej wjedziesz mu w
    dupsko bedzie wspolwina

  • 14. Data: 2017-12-06 14:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wypisywać bredni podważających winę sprawcy. Doszło do rażącego
    >naruszenia przepisów, którego skutkiem był wypadek prowadzący do

    Jak czytam "Ze stacji paliw wyjeżdżała ciężarówka. Kierowca
    nadjeżdżającego od strony Goleniowa VW bora zmienił pas ruchu, by
    umożliwić kierowcy samochodu ciężarowego wjazd na drogę. W tym
    momencie w tył volkswagena z ogromną prędkością wjechał VW scirocco"

    to dla mnie jest jasne kto tu jest winny.

    Ale pismaki juz nie raz napisaly calkiem inaczej niz bylo, wiec moze
    bylo inaczej.

    J.

  • 15. Data: 2017-12-06 14:13:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-06 o 14:07, p...@g...com pisze:
> [...]
    wymaganego odstepu), po tym czasie jesli np w wyniku sytuacji drogowej wjedziesz mu w

    Naprawdę w Niemczech jest tak, że jak komuś wjedziesz w dupsko, bo nie
    hamowałeś, to jest współwina?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-12-06 14:14:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-06 o 14:12, J.F. pisze:
> [...]
    > w tył volkswagena z ogromną prędkością wjechał VW scirocco"
    >
    > to dla mnie jest jasne kto tu jest winny.

    Kto? I na jakiej podstawie to oceniasz, zakładając nawet, że przytoczony
    opis jest zgodny z prawdą?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-12-06 14:17:51
    Od: p...@g...com

    --Doszło do rażącego naruszenia przepisów, którego skutkiem był wypadek prowadzący do
    śmierci.

    nalezy dopuscic sceniariusz ze nie byla to sytuacja zero-jedynkowa, na A20
    notorycznie widuje rodakow co zjezdzaja na lewy gdy ktos wbija sie na autostrade i
    najczesciej jest to zbedny, niebezpieczny manewr bo Niemiec wie ze musi ostro depnac

    Aktualizacja
    Nowe informacje w sprawie porannego wypadku.
    Ze wstępnych ustaleń wynika, że kobieta kierująca vw bora chciała przepuścić
    wyjeżdżającego ze stacji tira i zjechała na lewy pas jezdni S3 w Kliniskach. Wtedy
    uderzył w borę jadący lewym pasem vw scirocco. Jego kierowca był pijany. Była fatalna
    pogoda. Uderzenie było tak silne, że pasażer bory zginął, a kobieta kierująca borą
    trafiła do szpitala. Jeśli te informację się potwierdzą, to zmienia to sytuację, gdy
    chodzi o sprawstwo wypadku.

    Czytaj więcej: http://www.gs24.pl/wiadomosci/region/a/smiertelny-wy
    padek-na-s3-zderzyly-sie-dwa-auta-osobowe,12737706/

  • 18. Data: 2017-12-06 14:19:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Na stacji pewnie monitoring, moze cos widzial, kierowca ciezarowki
    >tez moze cos powiedziec - istotne ile czasu minelo od zmiany pasa do
    >zderzenia.
    >w Niemczech 3 sekundy potem wspolwina

    Co brzmi w miare rozsadnie ... ale jak ktos jadac 70 zajedzie droge
    jadacemu 150 ...

    >--Ale zgodnie z nowa moda moga mu przywalic za nadmierna predkosc (o
    >ile
    >biegly wykaze), i wtedy znow grozi powazny zarzut.
    >scirocco pewnie zapisalo ile bylo km w momencie odpalenia poduchy

    Byc moze, jesli jednak hamowal przed zderzeniem, to wynik moze byc
    niemiarodajny.

    J.

  • 19. Data: 2017-12-06 14:22:48
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 6 Dec 2017 13:32:45 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości grup
    .com...
    >On Wed, 6 Dec 2017 03:33:41 -0800 (PST), p...@g...com
    >
    >Nie ma zadnych zeznan, bo trzeba na trzezwo skladac, wiec podejrzany
    >trzezwieje w areszcie.
    >Choc prawde mowiac kto wie, czy nie powinien w szpitalu, bo wszak moze
    >miec rozne urazy.
    Rozumiem że chcesz powiedzieć że po wytrzeźwieniu dziury w pamięci i
    obniżona sprawność psychoruchowa automatycznie się korygują wstecznie
    Grzegorz Krukowski

  • 20. Data: 2017-12-06 14:23:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >A jak wytrzeźwieje, to powie że nie pamięta, bo był pijany przecież.
    >Jechał

    Albo powie, ze doskonale pamieta, ze jechal lewym pasem, a baba mu
    droge zajechala.

    >sobie spokojnie 200 na godzinę przepisowo swoim własnym prywatnym
    >lewym pasem, mając marne 2 promile, a tu nagle jakaś kobieta mu
    >"zajechała" drogę

    >poważny uraz miał już przed wypadkiem

    Moze i mial, ale skoro policja zatrzymala, to ma obowiazek zapewnic
    odpowiednia opieke, skoro jasne jest, ze jest duze pr-stwo
    niezauwazonych obrazen.

    Baba ci droge zajezdza, ale "ofiara".

    J.