  • 1. Data: 2010-01-04 18:54:33
    Temat: Soltek
    Od: Marek Kozlowski <k...@m...pw.edu.pl>

    :-)
    Naprawiałem coś rodzicom w komputerze. W środku płyta Soltek 75FRN2-L
    Gold -- jedna z lepszych płyt roku 2003. Nie chciało mi się szukać w
    szafie User's Manuala więc chciałem ściągnąć z Sieci. I tu małe
    zdziwienie -- strony Soltek nie ma, manuali nie ma, Wikipedia (EN jak i
    PL) nie znajduje takiego słowa "Soltek". Była firma i nie ma po niej
    śladu... Ktoś to wchłonął, zmieniła nazwę, czy po prostu zbankrutowała?
    Pozdrawiam,
    /M

  • 2. Data: 2010-01-04 18:59:09
    Temat: Re: Soltek
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > PL) nie znajduje takiego słowa "Soltek". Była firma i nie ma po niej
    > śladu... Ktoś to wchłonął, zmieniła nazwę, czy po prostu zbankrutowała?

    AFAIR padla pare lat temu.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2010-01-04 19:01:18
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2010-01-04 19:54, Marek Kozlowski pisze:

    > zdziwienie -- strony Soltek nie ma, manuali nie ma, Wikipedia (EN jak i
    > PL) nie znajduje takiego słowa "Soltek". Była firma i nie ma po niej
    > śladu... Ktoś to wchłonął, zmieniła nazwę, czy po prostu zbankrutowała?

    September 2005 - In September of 2005 the company announced that they
    were no longer making motherboards and only dealing with computer
    peripherals.

    2007 - Soltek website goes offline. With no information available online
    assume company has gone out of business.

    http://www.computerhope.com/comp/soltek.htm

    --
    pozdrawiam,
    Grzegorz Olszewski