  • 41. Data: 2016-03-17 00:49:11
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-10 20:01, Marek wrote:
    > Już w poniedziałek 14.03 o godz. 21:50 premiera dwóch pierwszego i
    > drugiego odcinka Sondy 2.
    > Jestem pełen obaw bo fragmenty programu raczej formuły dawnej Sondy nie
    > przypominają....

    takie podsumowanie:
    http://www.fakt.pl/plotki/afera-z-sonda-2-autor-mare
    k-siudym-zaatakowal-prezentera-tomasza-rozka,artykul
    y,618498.html

  • 42. Data: 2016-03-17 09:15:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Mar 2016 00:49:11 +0100, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > http://www.fakt.pl/plotki/afera-z-sonda-2-autor-mare
    k-siudym-zaatakowal-prezentera-tomasza-rozka,artykul
    y,618498.html

    "Niestety charyzma prowadzącego nie odbiega od przeciętnej dla
    kleryków, a mendowaty tryb narracji dyskwalifikuje nawet do czytania
    listu do Koryntian".

    Hyhy.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2016-03-18 03:07:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    wszystko pięknie, wszystko fajnie tylko ;
    "ta chusteczka wsiąka wodę" - powtórzone ze razy...

    na litość, naprawdę...

  • 44. Data: 2016-03-21 23:24:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-10 20:01, Marek wrote:
    > Już w poniedziałek 14.03 o godz. 21:50 premiera dwóch pierwszego i
    > drugiego odcinka Sondy 2.
    > Jestem pełen obaw bo fragmenty programu raczej formuły dawnej Sondy nie
    > przypominają....

    no i jakie wrażenia po odcinkach 3 i 4?

    Jakby bardziej monotematycznie / odcinek bez skakania po 10 różnych
    tematach bez związku.

    Jest lepiej ale przyznam się, że pod koniec pierwszego odcinka (czyli nr
    3) mi się przysnęło (znaczy się, że było monotonnie i nic nowego), czesc
    drugą (czyli 4ty odcinek) męczyłem się aby zobaczyć do końca, ale
    wytrwałem :) (części 1 i 2 oglądałem dwukrotnie - tzn podchodziłem do
    oglądania, bo za każdym razem nie potrafiłem dotrwać do końca).

    Znowu sobie nagrałem te odcinki - może raz jeszcze spróbuję zobaczyć
    końcówkę części 3ciej.

    Ale dla porównania - przełączyłem po sondzie na TTV i zobaczyłem kolejne
    dwa odcinki deFacto - i dużo było ciekawiej.

    No nic, może się w końcu Sonda2 rozwinie skrzydła a prowadzący wyrobi.
    Na początku 3go odcinka, prowadzący jakby chciał nawiązać do komentarzy
    po pierwszych dwóch odcinkach, że Sonda (ta oryginalna) to polemika i
    dwóch prowadzących - takie nawiązanie do 'rozmowy' z robocikiem
    wypożyczonym z Centrum Kopernika....