  • 61. Data: 2010-01-19 17:55:20
    Temat: Re: Sony DSC-H20 kraj produkcji
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 19 Jan 2010 17:43:24 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <102co2scmhypb$.1mo0v788efso2.dlg@40tude.net>,
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Ach, wiesz, ja mogę podać wyniki kilku firm które ostatnio przeżyły wielki
    > rozkwit. Co nie zmienia faktu, że ogólnie sytuacja finansowa firm jest
    > skorelowana z ostatnim kryzysem.

    Żonglując cyferkami można udowodnić cokolwiek.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 62. Data: 2010-01-19 17:58:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <1rpvtqztrun54$.1sg2aiyyph2j5.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:
    > Żonglując cyferkami można udowodnić cokolwiek.

    Masz rację - precz z matematyką! :D

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Znowu sesja :)

  • 63. Data: 2010-01-19 18:00:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
    to temat rzeka
    jestem konfrontowany z instrumnetami chinskimi.
    i innymi urzadzeniami tez
    nalezy rozrozniac pomiedzy:

    - produktami czysto chinskimi , robionymi przez chinskie firmy ,
    bedace wyrazem kultury technicznej i mysli chinskiej, glownie na rynek
    wewnetrzny
    - produktami chinskimi przeznaczonymi na rynek swiatowy , ktorych
    odbiorcy poza chinscy dokonuja selekcji przy zakupie
    - produktami produkowanymi na terenie chin w oparciu o calkowicie
    zachodnia technologie , umaszynowienie , kapital.
    ( np ipod , mam napisane jest made in china designed in kalifornia i
    jest genialny).
    ----------------------------

    I co na tym iPodzie idzie zagrać ? GuitarHero ?

    adam

  • 64. Data: 2010-01-19 18:59:44
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of Jan 2010 16:39, Andrzej Libiszewski wrote:

    > http://hdtvpolska.com/lofiversion/index.php/t15944.h
    tml

    > Powiedz mi, jaka to różnica jakościowa może być pomiędzy tymi
    > produktami? Bo ceną mogą się różnić drastycznie...

    Już mówiłem. Nie mam kątomierza.
    A różnice cen? Różne placebo różnie kosztuje.

    --
    nb

  • 65. Data: 2010-01-19 19:14:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > jest genialny).
    > ----------------------------
    >
    > I co na tym iPodzie idzie zagrać ? GuitarHero ?

    Można wystukać rytm o kant biurka :)

    ''Z musztard najlepsza jest musztarda, majonez i kiełbasa, też jest
    dobra z musztardą...''

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 66. Data: 2010-01-19 19:15:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Acz jest niezaprzeczalnie z nią skorelowana...

    Tak bywa...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 67. Data: 2010-01-19 19:18:14
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of Jan 2010 15:46, Janko Muzykant wrote:

    > Od dawna już cena nie świadczy o jakości. Jesteś równie śmieszny jak
    > Indyk.

    Ale jest bardzo mocno skorelowana. Jako wyjściowe kryterium oceny,
    jest dotąd niezastąpione.

    Weźmy sobie listę np. z cyfrowe.pl. Stamtąd wybieramy puszki canona
    i układamy według cen. Potem jeszcze raz układamy, ale według jakości.
    Roszady będą minimalne, na poziomie błędu pomiarowego.

    Natomiast zgadzam się, że korelacja cena-jakość jest coraz słabsza.

    --
    nb

  • 68. Data: 2010-01-19 21:25:19
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Smutny Indyk wrote:
    > a wy sobie kupujcie wszystko
    > made in Taiwan jak wam odpowiada

    Jesli chodzi o elektroniczne gadzety, to raczej Made in Korea. :) Made in
    Japan kupowalo sie 10 lat temu.

    --
    KILu

  • 69. Data: 2010-01-20 00:28:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Santana" napisał

    > Indyk jest smutny, co stoi w sprzeczności z "śmieszny" ;)

    Smętny.
    Smętny nie stoi w sprzeczności ; )

    adam