  • 41. Data: 2019-01-02 23:44:45
    Temat: Re: Spalanie mały gofnopojazd
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Peter pisze tak:

    > no to mnie właśnie zastanawia, ja obstawiam te opony, jeszcze
    > dzisiaj w pracy ktoś mi zasugerował że może poprzedni właściciel
    > zrobił jakiś cziptuning?

    A spaliny kiedykolwiek miałeś badane? Trzyma normę na wolnych i po
    przygazowaniu? Rura po takiej trasie siwa czy zakopcona?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 42. Data: 2019-01-03 00:56:55
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 02-01-2019 o 15:39, Peter pisze:

> [...]
    > https://goo.gl/maps/cvvrDcVP94B2
    >
    > Tam jest 260km po autostradzie(110 do 130km/h) i reszta po lokalnych
    > drogach (70-90km/h)

    > no to mnie właśnie zastanawia, ja obstawiam te opony, jeszcze dzisiaj w
    > pracy ktoś mi zasugerował że może poprzedni właściciel zrobił jakiś
    > cziptuning? bo samochodzik jest stylizowany na sportowo i wydaje mi się
    > że chodzi zdecydowanie żwawiej niż panda 1.1 o tej samej mocy, a co
    > ciekawe w dowodzie rejestracyjnym nie mam mocy silnika! :)
    >
    > samochód sprowadzony z niemiec od pierwszego właściciela - nie mam

    Może najtańszy cziptuning przy pomocy opornika zamiast czujnika temperatury?

    yabba

  • 43. Data: 2019-01-03 02:11:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > No jak się przekracza 80km/h to niedziwota. Miałem poprzednika foxa
    > czyli Lupo 3L i to była rewelacja. Jak nim się jechało 80 km/h na
    > trasie to spalanie było na poziomie deklarowanych 3l a nawet mniej:
    > 2.5-2.8.

    a jak z górki to trzeba było korek odkręcać bo paliwo przybywało w baku
    i mogło bak rozsadzić:)

  • 44. Data: 2019-01-03 02:17:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > absurdalnie zanizone to sa dane producenta

    > taki silniczek od kosiarki w trybie PSJ jest ekonomiczny ale jak ktos probuje nim
    dynamicznie jezdzic to musi liczyc sie z kosztami

    To auto może różnie palić w zależności od tego kto i jak prowadzi?
    To powiedz mi jak to producent ma uwzględnić?

  • 45. Data: 2019-01-03 07:50:47
    Od: p...@g...com

    --To auto może różnie palić w zależności od tego kto i jak prowadzi?

    dlaczego jestes tym zaskoczony ? rozne spalanie dziadka z PSJ i mlodziana 10 minut po
    odebraniu prawka ? zainstaluj sobie apke do ecodrive i spalanie spadnie na bank :-)

    --To powiedz mi jak to producent ma uwzględnić?

    procedury testowe usredniaja kapeluszy i zapierdalaczy, jesli spalasz wiecej ->
    zapierdalasz a mniej praktycznie sie nie da :-)

  • 46. Data: 2019-01-03 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    >
    > dlaczego jestes tym zaskoczony ? rozne spalanie dziadka z PSJ i
    > mlodziana 10 minut po odebraniu prawka ? zainstaluj sobie apke do

    Kurwa, znowu ironia była zbyt mocno ukryta...

    > --To powiedz mi jak to producent ma uwzględnić?
    >
    > procedury testowe usredniaja kapeluszy i zapierdalaczy, jesli
    > spalasz wiecej -> zapierdalasz a mniej praktycznie sie nie da :-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 47. Data: 2019-01-03 14:36:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 18:59, Budzik pisze:

    > To ja miałem wiekszy rozrzut w yarisce 1.4 90km
    > Bo od 4,1 do 7,5.

    7,5?
    A ja właśnie mam ochotę na te 90 KM.
    Ten silnik tak ma czy kusi do wciskania w podłogę? ;-)

  • 48. Data: 2019-01-03 17:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > 7,5?
    > A ja właśnie mam ochotę na te 90 KM.
    > Ten silnik tak ma czy kusi do wciskania w podłogę? ;-)

    Wtedy kusiło kilka rzeczy (głupota, młodosc i typ auta - firmowe :)
    Z tego co pamietam to przy rozsadnej normalnej jezdzie miedzy 5 a 6
    bezproblemowo.
    Ponoc te poprzednie yariski były jeszcze oszczedniejsze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 49. Data: 2019-01-03 19:30:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 17:59, Budzik pisze:
    > Ponoc te poprzednie yariski były jeszcze oszczedniejsze.

    Tak jak napisałem 4,3 - 5,7 D4D 75KM ;-)

  • 50. Data: 2019-01-04 09:37:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 2 Jan 2019 17:11:59 -0800 (PST), Bolko

    > a jak z górki to trzeba było korek odkręcać bo paliwo przybywało w baku
    > i mogło bak rozsadzić:)

    Nie ma się co śmiać, to jest auto miejskie. Może te 2.5L to przesada, ale
    poniżej 4 to jest w stanie spokojnie zejść przy prędkości 70-80/h. Jak nie
    ma wiatru w mordę. :>

    --
    Pozdor
    Myjk