  • 1. Data: 2011-08-20 00:52:31
    Temat: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: Michal Jurewicz <m...@g...com>

    Praca na pelen etat w biurze w Warszawie przy projektach
    specjalistycznych urzadzen do dzwieku. Prosze przeslac CV i dzwonic
    pod +48228237238.

  • 2. Data: 2011-08-20 07:17:22
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Praca na pelen etat w biurze w Warszawie przy projektach
    > specjalistycznych urzadzen do dzwieku. Prosze przeslac CV i dzwonic
    > pod +48228237238.

    a czemu tu, a nie jak bóg przykazal w Gazecie lub Platformie?

  • 3. Data: 2011-08-20 14:18:55
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chociaz mówiac wprost powinienem zapytac "a czemu nie w Europie?"...

  • 4. Data: 2011-08-20 14:22:43
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    test: acelószz ZCELÓSZZ

  • 5. Data: 2011-08-20 14:23:03
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > test: acelószz ZCELÓSZZ

    a co to sie dzieje z tymi polskimi literami?

  • 6. Data: 2011-08-21 12:23:40
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Czesc Michal.

    Przede wszystkim gratuluje Ci ogromego sukcesu jaki odnosi
    twoja Firma na swiecie:
    http://www.mytekdigital.com/company/contact.htm

    i ciesze sie, ze chcesz rozszerzyc swoje dzialania
    w Polsce, w powiazaniu ze swoimi starymi
    kolegami:
    http://ralaudio.com/ral-audio-about-us-p-1677.html

    zreszta Marcin wielokrotnie pisywal na (pme).

    Mam nadzieje, ze nie zrazila Cie denna glupota wypowiedzi
    w tym watku, bo wiesz doskonale, ze nie sa one
    reprezentatywne dla polskej elektroniki (wiesz z kim
    sie nie zadawac).

    Wiesz, gdybym byl troche mlodszy to bym do Was dolaczyl,
    nawet za darmo:
    [119th AES Convention in New York - Oct 7-10 2005]
    http://www.mytekdigital.com/company/aes2005_nyc_repo
    rt.htm

    a i nauczyc mozna sie sporo.

    ;-)

    3m się, jp
    -=-=-=-

    ps
    podpowiedzi dla zapoznionych umyslowo (np .RomAnna):

    nslookup 68.173.231.244:
    cpe-68-173-231-244.nyc.res.rr.com

    oraz:
    +48228237238

  • 7. Data: 2011-08-21 13:34:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > i ciesze sie, ze chcesz rozszerzyc swoje dzialania
    > w Polsce, w powiazaniu ze swoimi starymi
    > kolegami:
    > http://ralaudio.com/ral-audio-about-us-p-1677.html

    ;o))) buraki

  • 8. Data: 2011-08-21 20:58:59
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-21 14:23, Jerzy Pastusiak pisze:

> [...]
    > -=-=-=-
    >
    > ps
    > podpowiedzi dla zapoznionych umyslowo (np .RomAnna):

    No dobra niech sobie będzie ze z nyc, ale pisze na polską grupę do
    Polaków i oferuje pracę w Wawie. Nie może napisać po polsku?

    MD

  • 9. Data: 2011-08-21 21:02:21
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-21 14:23, Jerzy Pastusiak pisze:

    > ps
    > podpowiedzi dla zapoznionych umyslowo (np .RomAnna):

    > nslookup 68.173.231.244:
    > cpe-68-173-231-244.nyc.res.rr.com

    No dobra niech sobie będzie, że z nyc, ale pisze na polską grupę do

  • 10. Data: 2011-08-22 11:53:41
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Mario wrote:
    (ciap)

    > No dobra niech sobie będzie, że z nyc, ale pisze na polską grupę do
    > Polaków i oferuje pracę w Wawie. Nie może napisać po polsku?

    Dokładnie, to nie jest prośba o pomoc z Haiti (byłoby to uzasadnione).
    Stosowanie takiego kodowania, poprawne technicznie (tu się z Romanem
    zgadzam)
    jest niezgodne z zasadami przyjętymi na grupach pl.
    Świadczy o skrajnym lamerstwie lub bezczelnym forsowaniem pisania
    bezogonkowego.

    --
    Włodek