  • 1. Data: 2010-08-17 07:15:27
    Temat: Spotkał sie ktoś z taką nazwą?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Znalazłem dziś w necie przy opisie transceivera nazwę "nadbiornik"
    Przyznam się że pierwszy raz widzę taką nazwę ale goglarka twierdzi że tego
    jest od cholery.

    Marek

  • 2. Data: 2010-08-17 07:27:09
    Temat: Re: Spotkał sie ktoś z taką nazwą?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 09:15:27 +0200, marko1a wrote:
    >Znalazłem dziś w necie przy opisie transceivera nazwę "nadbiornik"
    >Przyznam się że pierwszy raz widzę taką nazwę ale goglarka twierdzi że tego
    >jest od cholery.

    bezposrednie tlumaczenie transceiver :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-08-17 07:36:20
    Temat: Re: Spotkał sie kto? z takš nazwš?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > bezposrednie tlumaczenie transceiver :-)

    Przecież napisałem że przy opisie transceivera...

    Marek

  • 4. Data: 2010-08-17 10:38:12
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Sie, 09:36, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gdek66d3j1lkdtllrk9pli2c200ql9d7dk@4a
    x.com...

    > Przecież napisałem że przy opisie transceivera...

    No, po polsku nadbiornik.

    :P

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 5. Data: 2010-08-17 10:48:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 09:36:20 +0200, marko1a wrote:
    >Przecież napisałem że przy opisie transceivera...

    No to chyba juz wiesz wszystko .. ale moja guglarka twierdzi ze tylko
    349, wiec chyba mozesz sie czuc lekko zdziwiony ..

    J.

  • 6. Data: 2010-08-17 11:14:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    marko1a napisał(a) :
    > Znalazłem dziś w necie przy opisie transceivera nazwę "nadbiornik"

    Hmmm... nadbiornik... kojarzy mi się raczej z maszyną rolniczą do
    nadbierania ziemi :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2010-08-17 13:53:31
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i4dqt6$gmh$1@news.onet.pl...

    > Hmmm... nadbiornik... kojarzy mi się raczej z maszyną rolniczą do
    > nadbierania ziemi :-D

    była kiedyś moda na spolszczanie wszystkiego co zagraniczne. powstał
    nadbiornik (bo NADaje i odBIERA), powstał manipulator stołokulotoczny,
    obrazowanie zamiast fotografii. Moda skończyła się chyba, gdy przyszła kolej
    na multimedia :) które po polsku nijak się nie chciały przyjąć :)

    @

  • 8. Data: 2010-08-17 18:58:30
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obrazowanie zamiast fotografii. Moda skończyła się chyba, gdy przyszła
    > kolej na multimedia :) które po polsku nijak się nie chciały przyjąć :)

    A ja oprócz "zwisów męskich" i "sklepów komercyjnych" pamiętam
    "międzymordzie".

    Marek

  • 9. Data: 2010-08-17 19:33:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Tuesday, August 17, 2010, 3:53:31 PM, you wrote:

> [...]
    > obrazowanie zamiast fotografii. Moda skończyła się chyba, gdy przyszła kolej
    > na multimedia :) które po polsku nijak się nie chciały przyjąć :)

    "Manipulator stołokulotoczny" to była odpowiedź dziennikarzy lub
    czytelników (już nie pamiętam) na pewne głupawe próbu siłowego
    spolszczania. M.in. na "dwumlask" Bieleckiego.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-08-18 06:41:25
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    A kto pamięta jeszcze wdzięczne słówko "kamerowid" jako odpowiedź na "video
    camera" ? Funkcjonowało również w zniekształconej formie "kamwid".