  • 1. Data: 2009-12-18 10:11:19
    Temat: [Sprzedam] FZR 600 '94
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jako ze kumpel moj wlasnie wybral jedyna szluszna droge i zaliczkowal
    amerykanskie V2 pod mlotek idzie jego dotychczasowa FZR:

    94 czyli ostatni wypust w tej budzie. Technicznie git, znam rowniez
    poprzedniego wlasciciela ktory byl jednoczesnie pierwszym w Polsce.
    Poprzedni wlasciciel dopiescil motocykl wedlug wlasnego gustu, obecny po
    prostu jezdzil i nie dotykal. Niegrozna wywrotka w ubieglym sezonie
    zostawila lekkie slady ale wszystko dziala, pedzi, buczy itp. Mocy
    wystarcza, zwlaszcza ze to wersja open czyli ok 90 KM.

    Cena ? Dla marudy ktory bedzie szukac dziury w calym - 3000 pln.
    Dla kupca ktory wpada, wyklada kase na stol i pakuje moto bez marudzenia
    - 2500 pln.

    Motocykl oczywiscie zarejestrowany i z kompletem kwitow.

    Kontakt pod nr z Allegro lub przeze mnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 2. Data: 2009-12-18 10:32:37
    Temat: Re: [Sprzedam] FZR 600 '94
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ale 94 rok, to powinny być juz "kocie oczy". Albo conajmniej "soczewka" :)
    Chyba że ta FZR-a pochodzi z USA, wtedy OK, tam takie "muminy" wychodziły
    dłużej.

    ..ale wtedy Twój kolega nie wchodzi na "amerykańską" drogę, tylko cały czas
    na niej zostaje :)

    PS. Tak się tylko czepiam :)
    R.

  • 3. Data: 2009-12-18 10:45:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Radarro pisze:
    > Ale 94 rok, to powinny być juz "kocie oczy". Albo conajmniej "soczewka" :)
    > Chyba że ta FZR-a pochodzi z USA, wtedy OK, tam takie "muminy" wychodziły
    > dłużej.

    Niby powinna ale to jest jeszcze stary model. A moto pochodzi z Niemiec.
    Chyba ze wyprodukowano go wczesniej a przy rejestracji wpisali rok prod.
    1994 bo dopiero wtedy byl rejestrowany. Zdarzaly sie w historii takie
    przypadki.

    > ..ale wtedy Twój kolega nie wchodzi na "amerykańską" drogę, tylko cały czas
    > na niej zostaje :)

    To jest japonska droga ktora postanowil porzucic.

    > PS. Tak się tylko czepiam :)

    Wiem.

  • 4. Data: 2009-12-18 11:46:50
    Temat: Re: FZR 600 '94
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    On 18 Gru, 11:11, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Jako ze kumpel moj wlasnie wybral jedyna szluszna droge i zaliczkowal
    > amerykanskie V2 pod mlotek idzie jego dotychczasowa FZR:

    Sie podepne. Mam na sprzedaz FZR 1000 z roku 92. Komis sprowadzil toto
    z Wloch. Ja kupilem jakos w grudniu 2005. Na poczatku byly problemy z
    paleniem na 4 cylindrze, wymienilem komplet gaznikow (stare dorzucam z
    motocyklem). W 2006 wymieniona opona tylna na nowa ContiRoad Attack
    (DOT chyba z konca 2005 - musze sprawdzic) oraz przednie klocki
    hamulcowe. W pazdzierniku 2007 mialem slizg na prawa strone - urwany
    kierunkowskaz, porysowana owiewka i lusterko oraz troche wydech.
    Kierunkowskaz wymienilem, reszta nie byla ruszana. W 2008 zrobilem nim
    raptem kilkaset kilometrow. W 2009 nie byl nawet odpalany.

    Motocykl nie byl dlawiony - pelna moc 107kW (145 KM) wpisana w
    dowodzie rejestracyjnym. Posiadam do niego 2 nakladki na tylne
    siedzenie. Motocykl ma przednie przewody hamulcowe w oplocie stalowym
    oraz umiarkowanie glosny wydech Arrow.

    Z uwagi na to, ze dlugo stal nieruszany, nalezalby mu sie solidny
    przeglad przed dalsza eksploatacja. Na pewno do wymiany przednia
    opona, zestaw napedowy tez sie powoli konczy. Ubezpieczenie oplacone
    do kwietnia 2010, przegladu brak.

    Tak wygladal w 2006 roku: http://bikepics.com/pictures/588708/
    Teraz jest troche przykurzony, zaniedbany i porysowany.

    Zeby odpalic trzeba bedzie pewnie naladowac/wymienic akumulator i
    wypadaloby wymienic olej. Jakby ktos chcial przygarnac kropka na zime
    i sie nim zaopiekowac, rozwaze kazda propozycje cenowa (ale az tak
    mnie nie cisnie, za dyche nie oddam).

    pozdr

    --
    ganda

  • 5. Data: 2009-12-18 12:38:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Paweł Andziak pisze:

    > rozwaze kazda propozycje cenowa (ale az tak
    > mnie nie cisnie, za dyche nie oddam).

    Wobec tego proponuje pincet. I to tylko dlatego ze masz USD a ja takiego
    zawieszenia potrzebuje.

  • 6. Data: 2009-12-18 12:55:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Paweł Andziak pisze:

    > Sie podepne. Mam na sprzedaz FZR 1000 z roku 92.

    Za nowa. nie masz czegoś starszego ?

    KJ youngtimer buyer

  • 7. Data: 2009-12-18 13:48:33
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Za nowa. nie masz czegoś starszego ?

    Ja mam zabytek prawie. Zygzak mały z 1990 roku :-)

  • 8. Data: 2009-12-18 15:12:58
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    On 18 Gru, 13:38, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Wobec tego proponuje pincet. I to tylko dlatego ze masz USD a ja takiego
    > zawieszenia potrzebuje.

    A co ja zrobie z GS 500? ;]

    --
    ganda

  • 9. Data: 2009-12-18 15:22:00
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    On 18 Gru, 13:55, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Za nowa. nie masz czegoś starszego ?

    Ni ma. Wczesniej mialem FZ 750 '85, ale sprzedalem, jak kupilem FZR.
    Pare miesiecy pozniej znalazlem ja przerobiona na stunt psa na takim
    jednym forum... Coz...

    --
    ganda

  • 10. Data: 2009-12-18 19:41:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Paweł Andziak pisze:

    > A co ja zrobie z GS 500? ;]

    Postawisz sobie pod choinka albo na kominku.