  • 1. Data: 2009-12-21 15:23:35
    Temat: Re: próba
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Patrzę, że od 3 dni ani jednego nowego wpisu.
    >
    > Aż sprawdzę, czy działa.

    A masz okno? Precle w zimie są nieczynne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2009-12-21 15:37:34
    Temat: próba
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

  • 3. Data: 2009-12-21 19:19:30
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > A masz okno? Precle w zimie są nieczynne.

    Wlasnie zima powinno najwiecej sie dziac - w koncu nuda jest!
    Ja sprawdzilem wczoraj czy mi odpali z kopa przy -12 (bo aku siadl)
    Odpalil:) popufalem troszke przez garazem, popodziwnialem jak piekni wyglada
    i wrocilem do domu;P

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 4. Data: 2009-12-21 19:42:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 20:19:30 +0100, Karambol napisał(a):

    > popodziwnialem jak piekni wyglada
    > i wrocilem do domu;P

    A niby lekko wyżej piszesz, że Ci się skrzywił (w sensie, że KTM jak
    mniemam ;-))

    BTW - odwilż idzie, w WRC już tylko - 6,2 st.C aktualnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2009-12-21 20:02:33
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A niby lekko wyżej piszesz, że Ci się skrzywił (w sensie, że KTM jak
    > mniemam ;-))
    >
    > BTW - odwilż idzie, w WRC już tylko - 6,2 st.C aktualnie.

    No tak, ale chyba musisz uwazniej czytac? najdramatyczniejszy moment
    sezonu - nie moment eliminacji!:)
    Skrzywienie kierownicy w corssie czy enduro to normalka. Przy takich glebach
    jakie zaliczaja sprzety crosswoe czy enduto to normalne. Motocykl szosowy
    byl by niezle pogiety a takiego KTMa podnosisz i jedziesz dalej.
    Widac nie znasz sie na offroad;owej zabawie;P

  • 6. Data: 2009-12-21 20:19:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 21:02:33 +0100, Karambol napisał(a):

    > No tak, ale chyba musisz uwazniej czytac? najdramatyczniejszy moment
    > sezonu - nie moment eliminacji!:)

    :)

    > Skrzywienie kierownicy w corssie czy enduro to normalka.

    Trza było tak od razu. A nie z gubej rury o 'skrzywieniu'.

    > Widac nie znasz sie na offroad;owej zabawie;P

    Fakt. Dopiero zaczynam spoglądać w tamtym kierunku ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2009-12-22 07:30:15
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Patrzę, że od 3 dni ani jednego nowego wpisu.
    >
    > Aż sprawdzę, czy działa.
    Bo kazdy prawdziwy precel dalej jezdzi zamiast pisac glupoty na usenacie.

    :>

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 8. Data: 2009-12-22 14:24:42
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Bo kazdy prawdziwy precel dalej jezdzi zamiast pisac glupoty na
    > usenacie.

    Bo każdy prawdziwy precel pisze w sezonie gdzie to on nie
    pojechał, czego nie kupił i ile to on nie zapierdala po prostej.
    Zimą nie ma o czym pisać bo jak powszechnie wiadomo prawdziwy
    precel nie ma wyobraźni więc z wymyślaniem tematów cieżko a
    sprzęt zakonserwowany smarem stoi w ogrzewanym garażu bo przecie
    wiadomo, że to najlepsza metoda na utrzymanie w jako takim stanie
    30 letniej wueski przez kolejne 30 lat... ;)

    --

    Dawid

  • 9. Data: 2009-12-22 18:50:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bo każdy prawdziwy precel pisze w sezonie gdzie to on nie pojechał,
    > czego nie kupił i ile to on nie zapierdala po prostej.

    O, ścigacz przestał sygnaturkę dołączać.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-12-22 22:13:31
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > O, ścigacz przestał sygnaturkę dołączać.

    yhy... nie zrozumiałeś, prawda?

    --

    Dawid