  • 1. Data: 2011-01-13 09:27:32
    Temat: Sprzedam kilka domen branzowych
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    galeriafotografii.com.pl i galeriafotografii.pl
    galeriagrafiki.com.pl i galeriagrafiki.pl
    oprawafotografii.com.pl i oprawafotografii.pl

    Gdyby ktos byl zainteresowany:

    Jakub

  • 2. Data: 2011-01-13 11:03:08
    Temat: Re: Sprzedam kilka domen branzowych
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 13, 4:27 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    >  galeriafotografii.com.pl i galeriafotografii.pl
    >  galeriagrafiki.com.pl i galeriagrafiki.pl
    >  oprawafotografii.com.pl i oprawafotografii.pl
    >
    > Gdyby ktos byl zainteresowany:

    Jelen poszukiwany.

  • 3. Data: 2011-01-13 11:20:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 13 Jan 2011 10:27:32 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > galeriafotografii.com.pl i galeriafotografii.pl
    > galeriagrafiki.com.pl i galeriagrafiki.pl
    > oprawafotografii.com.pl i oprawafotografii.pl

> [...]

    Stary, masz rozmach :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2011-01-13 11:30:59
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    cfana gapa

  • 5. Data: 2011-01-13 11:56:27
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    > galeriafotografii.com.pl i galeriafotografii.pl
    > galeriagrafiki.com.pl i galeriagrafiki.pl
    > oprawafotografii.com.pl i oprawafotografii.pl

> [...]

    *** wow!

    Jakie ceny :-)

    Powodzenia przy sprzedazy.

    Ja sam mam jedna domenke, ktora mam nadzieje, ze ktos sie zainteresuje :-)

  • 6. Data: 2011-01-13 12:24:39
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > galeriafotografii.com.pl i galeriafotografii.pl
    > galeriagrafiki.com.pl i galeriagrafiki.pl
    > oprawafotografii.com.pl i oprawafotografii.pl

> [...]

    A w pakietach edzie taniej?

    :)

  • 7. Data: 2011-01-13 12:24:44
    Od: "Shoot" <s...@e...pl>

    Ceny "z kosmosu", tym bardziej, że nie wszystkie masz wyposażone w www :)
    Pozycjonuj, a później może za ćwierć stawek opchniesz...

    Shoot

  • 8. Data: 2011-01-13 12:38:16
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-13 13:24, Łukasz K. pisze:

    > A w pakietach edzie taniej?
    >
    > :)

    Przecież to już jest w pakietach :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2011-01-13 12:43:07
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Ceny "z kosmosu", tym bardziej, że nie wszystkie masz wyposażone w www :)
    > Pozycjonuj, a później może za ćwierć stawek opchniesz...

    Ja mysle, ze tego nikt nie kupi.
    Po co komu takie domeny?

    Fotek jest na sieci miliardy, ich wartosc odpowiada ich ilosci w sieci,
    czyli jest zadna.

    Kazdy moze miec galerie opisana swoim nazwiskiem czy tez nazwa firmy.

    Ogolna nazwa nie ma wiekszej wartosci.

    Polon

  • 10. Data: 2011-01-13 13:03:55
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2011-01-13 13:43, Polon pisze:

    > Ogolna nazwa nie ma wiekszej wartosci.

    Ogólnie - istota domeny traci na znaczeniu:

    http://goo.gl/3JTt2
    (2 ostatnie akapity)

    --
    pozdrawiam