  • 51. Data: 2019-08-24 10:41:36
    Temat: Re: Sprzętowy generator liczb losowych
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 10:25:59 +0200, Marek napisał(a):

    > Kusi mnie by prowokacyjnie zapytać co to jest LPT cz RS i w jakim
    > wieku było używane?

    Poważnie?
    Starą drukarkę podłączało sią do portu LPT.
    Starą myszkę podłączało się do portu RS232.
    W starych laptopach do LPT to podłączało się nawet
    stację FDD - to taki "pendrajw": 1,44 MB.

    W ubiegłym tysiącleciu.

  • 52. Data: 2019-08-24 12:12:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Aug 2019 13:13:13 +0200, adam13lat <a...@g...com>
    wrote:
    > Wiesz co "fajnego" miały procesory Transmeta?
    > Jakieś 10 lat temu.

    Powiedział 13 letni Adam :)

    --
    Marek

  • 53. Data: 2019-08-24 12:17:53
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 12:12:02 +0200, Marek napisał(a):

    > Powiedział 13 letni Adam :)

    Wujek miał serwis i mi dużo opowiadał. Zresztą do dzisiaj szukam Vaio C1
    MHP. W dobrym stanie ;).

  • 54. Data: 2019-08-24 12:46:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Aug 2019 10:41:36 +0200, adam13lat <a...@g...com>
    wrote:
    > W ubiegłym tysiącleciu.

    No właśnie... Pytasz o rzeczy nieużywane od tysiąclecia

    --
    Marek

  • 55. Data: 2019-08-24 13:00:47
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 12:46:08 +0200, Marek napisał(a):

    > No właśnie... Pytasz o rzeczy nieużywane od tysiąclecia

    Niektóre rozwiązanie bywają nieśmiertelne.

  • 56. Data: 2019-08-24 13:33:23
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 24.08.2019 o 13:00, adam13lat pisze:
    [...]
    > Niektóre rozwiązanie bywają nieśmiertelne.

    Nieśmiertelna to jest myśl Lenina. Niestety.

    P.P.

  • 57. Data: 2019-08-24 16:33:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/08/2019 06:32, adam13lat wrote:
    > Wiesz co fajnego miały procesory Transmeta (jakieś 10 lat temu)?

    A wiesz co fajnego miał zeszłoroczny śnieg?

  • 58. Data: 2019-08-24 16:50:00
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-08-24 o 12:12, Marek pisze:

    > Powiedział 13 letni Adam :)

    Nie widzisz różnicy między głośnikami model 300W od głośników o mocy
    znamionowej 300W ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 59. Data: 2019-08-24 19:09:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello adam13lat,

    Saturday, August 24, 2019, 10:41:36 AM, you wrote:

    > Poważnie?
    > Starą drukarkę podłączało sią do portu LPT.
    > Starą myszkę podłączało się do portu RS232.
    > W starych laptopach do LPT to podłączało się nawet
    > stację FDD - to taki "pendrajw": 1,44 MB.

    Podłączało się też ZIPa - 100 MB

    > W ubiegłym tysiącleciu.

    Jeszcze w tym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2019-08-24 19:31:19
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 19:09:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Podłączało się też ZIPa - 100 MB

    Też.

    > Jeszcze w tym.
    Też.