  • 1. Data: 2017-08-04 15:57:54
    Temat: Średni twardziel Hitachi
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    2 TB do drugiego komputera. Najtaniej są Hitachi. Seagate znam, a te?

  • 2. Data: 2017-08-04 17:58:53
    Temat: Re: Średni twardziel Hitachi
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-04 o 15:57, Borneq pisze:

    > 2 TB do drugiego komputera. Najtaniej są Hitachi. Seagate znam, a te?

    Kiedyś Hitachi to były te lepsze dyski, bardziej profi.
    Ale to było ze 7 lat temu, jak się interesowałem. Od tego czasu mogło
    się sporo pozmieniać.

  • 3. Data: 2017-08-04 18:03:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Hitachi do lapków były bardzo dobre i ciche :-)
    Dzisiaj Hitachi to WD (HGST), taka nieco wyżej pozycjonowana marka WD.

  • 4. Data: 2017-08-05 22:33:05
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >2 TB do drugiego komputera. Najtaniej są Hitachi. Seagate znam, a te?

    polecam lekturę tego:
    https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-failure-ra
    tes-q1-2017/
    oraz innych ich rankingów.

    Ja obecnie używam w domowym serwerze 4 x 2TB Toshiba DT01ACA200 3 chodzą od
    września 2015 sztuka od lutego 2015.
    odpukać jest OK, dyski chodzą 24/h i nie lezą bezczynnie nawet nocą bo lezą
    na nich virtualki które zawsze cos tam dłubią.

    BUNIEK

  • 5. Data: 2017-08-08 19:19:55
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 04.08.2017 o 15:57, Borneq pisze:
    > 2 TB do drugiego komputera. Najtaniej są Hitachi. Seagate znam, a te?

    Jeśli to te tanie "leżaki magazynowe" z alledrogo w rodzaju
    HUA723020ALA641, to niestety używany złom z wyzerowanym SMARTem (choć
    podobno nie zawsze z wyzerowaną zawartością samych dysków). Z talerzami
    gęstości 400GB, więc technologią sprzed dekady - w porównaniu ze
    współczesnymi (czy nawet 4-letnimi) dyskami 7200RPM będą wolne i głośne.
    Za 350 dostaniesz fabrycznie nową Toshibę 3TB z talerzami 1TB, zresztą
    też konstrukcji Hitachi.

  • 6. Data: 2017-08-09 10:37:03
    Od: k...@g...com

    ja mam Toshiba 1 TB 2.5 SATA cala w pececie